Skip to main content

Hallo,

begin oktober 2022 heeft KPN Netwerk glasvezel bij mij aangelegd in de woonkamer (er hangt netjes een wit kastje),
Tot die tijd kon ik dus ook bij KPN mijn abonnement wijzigen voor een glasvezel abonnement, maar nu staat er dit;
--------------------------------------------------------------------------------
Glasvezel wordt aangelegd op jouw adres.
We verwachten dat het in december 2023 - januari 2024 wordt aangelegd.
--------------------------------------------------------------------------------

Dus u ziet al dat dit niet kan kloppen.
Op de website van KPNNETWERK staat er dat mijn woning in 2023 word aangesloten terwijl ze in oktober 2022 bij mij zijn geweest om mijn woning aan te sluiten op glasvezel. tot nu toe hangt er dus een wit glasvezel kastje en ik neem aan dat er nog een soort van speciale kastje erop vastgeklikt moet worden zodat ik het kan verbinden met mijn modem.

Dus mijn vraag is, kan ik pas in december 2023 - januari 2024 een glasvezel abonnement afsluiten of zijn ze vergeten mijn woning op te leveren?

 

Dag @Steven P. Dat je een een glasvezelaansluiting in huis heb wil nog niet zeggen dat de aansluiting klaar is voor gebruik.  Waarschijnlijk moet er aan de andere kant nog het één en ander gebeuren.  Planningen veranderen regelmatig vanwege een tekort aan mensen.  Soms zit er maanden tussen installeren en oplevering.