Skip to main content

Goedemiddag,

 

zojuist is eindelijk het glasvezel kastje aangesloten in de woning. 
alleen nu doe ik de kabel in de rode wan aansluiting op het modem, alleen gebeurd er niks.

 

nu blijkt dat het signaal pas 24 maart geleverd kan worden en komt er een monteur langs.

nu vind ik het echt zonde dat er een monteur komt om enkel een kabel in het modem te doen die er nu eigenlijk al in zit.

 

is het mogelijk dat het signaal vandaag al actief word of desnoods morgen of overmorgen of maandag aanstaande ? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Jeroen1992,
Je hebt al wel een zwarte ONT gekregen waarop de lampjes Power en Connection branden?

Over het algemeen is het beleid dat een KPN monteur de aansluiting gereed moet maken in geval van Glasvezel. Deze is overigens gratis en checkt meteen of de verbinding ook goed werkt. 

Vaak is de aansluitdatum niet te veranderen, je kan is kijken of je in je orderstatus de order naar voren kunt halen. Deze vind je via kpn.com/bestelstatus of in de MijnKPN App. 


Ja deze heb ik gekregen , alleen knippert het connection lampje. 
maar als het goed is komt 21 maart de monteur dus nog even geduld hebben


@Kpn Toevallig zie ik nu net dat het connection lampje blijft branden op de glasvezel kast ipv dat hij gister knipperde. En ik kreeg vannacht een mail dat ik ben aangesloten op glasvezel netwerk. Nu dacht ik dus ik doe de kabel aansluiten en na de aansluiting kreeg ik direct een mail van kpn dat de monteursafspraak is geannuleerd , kunt u nakijken of dit goed is gegaan dan ? Ik heb kennelijk nu glasvezel

 

 

Alleen in mijn kpn is de motneursafspraak ook verdwenen , alleen staat er u kunt aansluiten maar dit is al gebeurd. Kunnen jullie checken in het systeem of alles nu goed staat. 
 

Via Speedtest is de snelheid nu ook hoger op de WiFi dus ik neem aan dat de glasvezel correct werkt  
 


Hallo @Jeroen1992 volgens KPN werkt alles nu, is een monteur niet meer nodig en is de afspraak geannuleerd.

Veel plezier met je glasvezelverbinding.

Heb je wèl de kabel uit de DSL-aansluiting van het modem verwijderd?

 


@Kpn  ja de dsl kabel is eruit.

alleen in mijn kpn bij bestelstatus blijft er maar staan dat ik installatiehulp kan vragen. 
De bestelling is zeg maar niet afgerond nog 


alleen in mijn kpn bij bestelstatus blijft er maar staan dat ik installatiehulp kan vragen. 
De bestelling is zeg maar niet afgerond nog 

@Jeroen1992 Wacht even vandaag af, meestal springt deze in de loop van de dag er door. 


Hallo @Jeroen1992, hoe staat het er nu voor? Ben je tevreden? Kunnen we nog iets voor je doen? Ik hoor het graag 🙂.


Ik zag dat het in mijn kpn nu ook geregeld was.

bedankt daarvoor.

alles doet het verder prima zo