Skip to main content

Ik heb in april glasvezel aangevraagd, toen ik een maand later belde was er nog geen nieuwbouw dossier aangemaakt. Daarna had ik mazzel toen de mensen van Volkert Wessel in de buurt waren hebben ze gelijk mijn huis ingepland en aangesloten. Alleen daarna een maand moeten wachten voordat ze doorgegeven hebben dat ze dat daadwerkelijk hebben gedaan. En een maand moeten wachten daarna weer op een monteur afspraak. Die eigenlijk na een kwartier weer weg was omdat het slot van de PoP kast kapot was. Dat is waar ik nu zit, nog steeds zonder internet.

Deze week wordt ik van kpn naar kpn netwerk en weer terug gestuurd zonder een duidelijk antwoord. Zaterdag zou het binnen drie werkdagen opgelost zijn, vanmiddag ergens in augustus want aannemer maar ik heb nu weinig vertrouwen in wat het echte antwoord is. Ik heb wel twee ticket nummers van de behulpzame monteur gehad: 

Opmerking monteur zie ticket nummers ivm defect slot pop req230067766 en sir202307012573. Geen patch herstel mogelijk. -- 

Is er een mogelijkheid dat ik er achter kan komen hoe het hier nou er voor staat en is dit een normale gang van zaken bij kpn en kpn netwerk? Totaal geen duidelijkheid, vertraging en monteurs heen sturen terwijl van te voren duidelijk is dat die niets kunnen doen?

@ckk Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je profiel al had ingevuld en ik heb je gegevens er bij gepakt. 

Ik zie een notitie in het systeem van 14-07. Hierin wordt aangegeven dat het probleem in de pop kast opgelost zou moeten zijn. 

Maar ook dat we hiervan nog geen bevestiging hebben ontvangen. De navraag hierover staat uit. 

Ik hou de situatie ook zelf in de gaten. Mocht ik eerder meer informatie hebben zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


@ckk Ik zie dat er inmiddels voor 21-07 toch opnieuw een monteur is ingepland. 

De verwachting is dat deze nu wel gewoon zijn werk kan doen omdat het slot herstelt is. 

Kun je laten weten of het vrijdag hier inderdaad mee opgelost is? 


Alles is opgelost. Dank voor uw hulp.