Skip to main content
Vraag

Glasvezel, is dit wel of niet beschikbaar op mijn adres?

• January 23, 2026
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste kpn, ik heb dringend behoefte aan overleg met een medewerker. Ook na adres check blijft het onduidelijk of glasvezel beschikbaar is. Tevens wordt in een mail aangekondigd dat mijn apparatuur onderweg is terwijl er ook een mail komt waarbij mijn bestelde abonnement geannuleerd is. De apparatuur is inmiddels geleverd, tevens de sms dat ik kan gaan aansluiten. Maar er blijft onduidelijkheid over de beschikbaarheid van glasvezel. Ik weet niet hoe nu te handelen en zou graag mondeling met een medewerker overleggen. Het gaat niet over dit profieladres. Hoe kan ik u bereiken?
Vriendelijk bedankt.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2026

Hallo ​@R67 ,

Je kunt contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Helper
  • January 23, 2026

Dankjewel voor je reactie. Ik ben niet actief op de door jou genoemde sociaal-media. Heb alleen whatsapp. Zojuist geprobeerd een belafspraak te maken. 28 januari wordt voorgesteld??? Dat duurt veel te lang. Ik wil graag meteen of morgen. Ik ga maar eens bellen met dat 0800 nummer. Hoe triest dat het tegenwoordig zo moeilijk is om contact te krijgen met een medemenselijk wezen. Wat een wereld…

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2026

OK ​@R67 ,

28 januari 2026 duurt inderdaad nog even. Dan maar morgen zelf bellen met 0800-0402, dat kan op zaterdag voor dit soort vragen tussen 8.00 en 17.00. Bel je direct om 8.00?, dan is het nog lekker rustig in de wachtrij.  

• Auteur
  • Helper
  • January 23, 2026

Dankuwel voor uw reactie. Ik ben vader van een ernstig gehandicapt kind. Zeven dagen per week moet hij ‘s ochtends geholpen worden met opstaan, wassen, kleden en ontbijten. Dus ik kan nooit eerder dan circa 10.00u plaats nemen in de wachtrij. Begrijpt u mijn dilemma? Ik zal straks mijn verhaal voorbereiden via 0800 0402. Ik neem aan dat het opgenomen wordt en dan gaan we zien.  Fijne avond!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@R67, ik kan me voorstellen dat je dan duidelijk wilt hebben en de agenda vol is! Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen en meer duidelijkheid over de situatie?

Of glasvezel beschikbaar is kan je ook zien op onze site: kpn.com/glasvezel. Met de postcodecheck daar kan je zien wat de status op jouw adres is. Mocht er nog geen contact zijn geweest kan je daar ook kijken.

• Auteur
  • Helper
  • January 26, 2026

Hoi ​@R67, ik kan me voorstellen dat je dan duidelijk wilt hebben en de agenda vol is! Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen en meer duidelijkheid over de situatie?

Of glasvezel beschikbaar is kan je ook zien op onze site: kpn.com/glasvezel. Met de postcodecheck daar kan je zien wat de status op jouw adres is. Mocht er nog geen contact zijn geweest kan je daar ook kijken.

Dag Jasper, de postcode check gaf aan dat glasvezel beschikbaar was. Terwijl kpn via een mail aangaf dat dit niet het geval is. Ondertussen is het modem aangesloten aan de glasvezel en de lampjes branden groen. Dus ik neem aan dat glasvezel toch beschikbaar is? Nu nog de super wifi aan de praat krijgen. Gisteren uitleg gevraagd in de kpn winkel in Tilburg.