Skip to main content

Vandaag is mijn glasvezel aangesloten, nou ben ik benieuwd vanaf wanneer dit online zichtbaar is zodat ik een overstap kan gaan inplannen online.

(De kabels zijn vandaag gelegd en aangesloten)

Het kan nog wel een aantal weken duren voordat ook de centrale (voor je wijk) zover is.

Als het goed gaat dan krijg je vanzelf bericht van kpn. Met de vraag/verzoek om over gezet te worden van DSL naar FttH. Er kan dan een afspraak volgen want er moet een monteur voor komen.


Het kan nog wel een aantal weken duren voordat ook de centrale (voor je wijk) zover is.

Als het goed gaat dan krijg je vanzelf bericht van kpn. Met de vraag/verzoek om over gezet te worden van DSL naar FttH. Er kan dan een afspraak volgen want er moet een monteur voor komen.


Dank. Denk je dat het nut heeft KPN te bellen?


Het kan nog wel een aantal weken duren voordat ook de centrale (voor je wijk) zover is.

Als het goed gaat dan krijg je vanzelf bericht van kpn. Met de vraag/verzoek om over gezet te worden van DSL naar FttH. Er kan dan een afspraak volgen want er moet een monteur voor komen.


Dank. Denk je dat het nut heeft KPN te bellen?

Nee. Ik denk dat je dat voorlopig maar beter niet kan doen nog. Levert alleen maar verwarring om. De medewerkers die u aan de telefoon krijgt kunnen soms niet goed zien of het al volledig klaar is. Dan word er een monteur ingepland, u neemt een dag vrij van uw werk. Maar vervolgens komt er geen monteur want die is door een andere afdeling stilletjes gecanceld omdat het nog niet klaar is. Zulk soort dingen ga je dan krijgen.


De monteurs die vandaag de kabels en het kastje geplaatst hebben zeiden wel dat ik kon bellen en dat alles getest was?

 

alleen moet er een activeringsmonteur langskomen? Ik wacht nog wel even of KPN nog wat achterlaat en anders bel ik ze over enkele weken.


Hallo @Frank Wiek , via onderstaande link kun je via de chat een migratieverzoek koper->glas doen, dan wordt een datum voor je ingepland, zo heb ik het ook gedaan:

Zoekresultaten (kpn.com)

Geef je postcode in en je wordt verder geleid, op een gegeven moment zie je rechts dat je via de chat de migratie kunt regelen.

Succes.

Â