Skip to main content

Hoihoi, we worden binnenkort klant bij KPN en zitten met een probleem. 1 jaar geleden verhuisd en zaten bij een andere provider. Alleen vertelde de toenmalige bewoners dat zei, de glasvezel-aansluiting weg hebben gehaald en afgeknipt, vaag verhaal. Dus geen aansluiting en zal de kabel ergens in de muur zitten denk ik. Wat nu?

Moet een monteur ons hiermee helpen / gaat hij dat wel doen? of moeten wij dit zelf oplossen. Na hun zeggen zat de toenmalige aansluiting in de woonkamer, die moet ook verplaatst worden naar de meterkast. 

Soo, what to do now….

Als er volgens KPN glasvezel is en deze zal er na onderzoek door monteur niet meer zijn kan deze een melding maken om deze te laten herstellen, Dit zal eigelijk altijd op de plek zijn waar deze al zat.

Als u daarintegen een cosmetische verplaatsing wenst, u wenst hem ergens anders. Dan kunt u hiervoor altijd een verplaatsing aanvragen via Mijn aansluiting hiermee zal u dan een vrijblijvende offerte krijgen over de kosten van verplaatsing.. en zal dit uiteraard pas na akoord hier naartoe verplaatst worden.

 


Duidelijk, de dag van installatie, maakt de monteur er een melding van neem ik aan dus? Dat betekent niet dat we gelijk er gebruik van kunnen maken? Zal dit lang duren, etc. of hangt dit van de situatie af.

 

Ik ga dan gewoon akkoord om de aansluiting daar te laten. Het is niet anders.


hij/zij zal dan inderdaad een ticket aanmaken dan word u binnen 4 uur gebeld voor een afspraa, dit is dan vaak een kwestie van 0 tot 4 dagen ( uit ervaring )


Hi, er is heel veel tussengekomen. Uiteindelijk vandaag KPN aangevraagd. 2 augustus afspraak monteur, maar zoals je het verhaal hierboven ziet. Neem ik aan dat er dus 3x iemand langskomt. 1x om in principe alles aan te sluiten, want niet kan. Diegene maakt een melding en dan komt er iemand anders de aansluiting maken (kosteloos neem ik aan?) en daarna komt er dus weer een monteur.

 

Klopt dit.

 

KPN is aangevraagd en in principe het aansluiten, etc. Laten we over aan jullie.