Skip to main content

Afgelopen vrijdag zou er bij mij de glasvezelkabel aangesloten worden, helaas zat er een breuk in de kabel waardoor er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden om dit op te lossen. Er is echter pas over 2 weken de mogelijkheid om dit te doen. Nu kreeg ik van meerdere medewerkers van KPN te horen dat een noodpakket dan een oplossing is, hier net over gebeld maar er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is omdat ik geen mobiel nummer van KPN heb. Vanaf zaterdag ga ik verhuizen en zit ik 2 weken zonder tv en internet, terwijl ik wel voor mijn abonnement betaal. Daarnaast heb ik internet nodig voor mijn werk wat nu erg lastig is/wordt. 

Goedemorgen @Lisanne12345 en welkom hier op ons forum!

Allereerst excuses voor de late reactie. Vanwege de drukte waren we niet eerder in staat om op jouw topic te reageren. Wat is op dit moment de stand van zaken? En betreft het hier een geheel nieuwe aansluiting of gaat dit om een verhuizing? Ik wil in ieder geval graag met je meedenken want ik begrijp dat dit geen fijne situatie voor jou is in verband met het thuiswerken. Hoor in ieder geval graag weer van je!