Skip to main content

Goedendag, 

Ik probeerde zo juist een afspraak te maken met KPN Netwerk omdat mijn glasvezel kastje kapot / gevoelig is. Mijn wifi / TV valt telkens uit, maar na het kantelen van mijn glasvezel kastje doet hij het weer. (Glas lampje brandt niet, zodra ik ons glasvezel kastje een beetje kantel doet die het weer) Ondanks dat hij het doet, is deze zeer gevoelig. Zodra ik in de woonkamer beweeg valt deze weer uit. 

Probleem is dat ik momenteel op een andere locatie werk omdat ik door de weeks wifi nodig heb voor werk, maar KPN Netwerk kan niemand sturen voor deze storing omdat het systeem aangeeft dat het kastje momenteel werkt. Kunnen wij toch een afspraak maken? Ik vindt het persoonlijk een beetje zinloos dat ik van mijn tijdelijke locatie moet reizen (45 min) naar het huis met defect kastje om vervolgens ons kastje moet “saboteren” om een storing te veroorzaken waardoor een ticket wordt gecreerd. Dit kost mij geld, maar vooral veel tijd.

Een beetje begrip is hiervoor gevraagd. 

Hallo Ruben9119,

Normaal gesproken loopt dit soort problemen via je provider, zij dienen een monteur aan te sturen of dit te melden bij kpnnetwerk (als kpnnetwerk de beheerder is vh netwerk) Er moet iemand komen kijken en constateren dat het idd aan de kabel of nt/ftu ligt. Is het niet op te lossen zal de desbetreffende monteur de beheerder vh netwerk aan moeten sturen voor herstel. Ben je kpn klant dan uiteraard kpn benaderen voor een monteurs afspraak.


Hoi @Ruben9119

Welkom hier. Dat klinkt niet goed. Alsof er de glasvezel niet goed zit. Ik wil graag kijken of ik een monteur voor je kan inplannen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 


Goedednag @Bart_Z , ik heb de link geclickt en alles z’n beetje ingevuld. Kan jij mij laten weten of alles goed in order is ontvangen? Zo ja, laten wij graag een afspraak maken met een monteur en dit per mail / telefoon laten melden. 

Zou helemaal top zijn!


Ik zie dat er reeds een monteur is ingepland voor vanavond. Hoor graag weer van je als de monteur is geweest. 


Goedendag @Bart_Z . 

Inderdaad, dit heb ik vandaag ingepland samen met KPN. KPN heeft mij een goed tijdelijke oplossing kunenn aanbieden. 

Ik laat je weten hoe alles is gegaan. 

Bedankt voor jouw support tot nu toe! 


Ik zie dat de monteur het glasvezelkastje heeft vervangen. Ik ga er vanuit dat alles nu goed is. :) 

Mocht het niet zo zijn, dan horen wij natuurlijk graag weer van je.