Skip to main content

Sinds vanmiddag geen internet meer in huis, na alles uit en aan zetten en reseten blijft de LED bij glas uit. 

Wie heeft er een id?

Welkom op het forum @BZwijnenburg! Dat is niet goed om te horen. Zou je het glasvezel aansluitpunt 2 minuten stroomloos kunnen maken en de Experiabox kunnen resetten zoals aangegeven bij stap 2? Als dit het probleem niet oplost zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen. 


Bram, 

 

bedankt voor je reactie, de resets heb ik idd gedaan maar geeft geen resultaat. 

Zou het te maken kunnen hebben met graafwerkzaamheden in de wijk? het is me opgevallen dat ze vaak op hetzelfde punt het glasvezel opgraven en ermee bezig zijn. 

Ik weet niet of ze hiermee bezig waren toen de storing begon. 

 

ik zal mijn profiel verder aanvullen maar dacht dat het al gelinkt was?


Bram, 

 

bedankt voor je reactie, de resets heb ik idd gedaan maar geeft geen resultaat. 

Zou het te maken kunnen hebben met graafwerkzaamheden in de wijk? het is me opgevallen dat ze vaak op hetzelfde punt het glasvezel opgraven en ermee bezig zijn. 

Ik weet niet of ze hiermee bezig waren toen de storing begon. 

 

ik zal mijn profiel verder aanvullen maar dacht dat het al gelinkt was?


de experiabox resetten lijkt mij zinloos

als het lampje glas niet brand is er een achterliggend probleem

in dit geval waarschijnlijk de graaf werkzaamheden

ik neem aan dat de andere 2 lampjes van het NT (glasvezelkastje) wel branden


@peter-keetfm idd de 2 andere lampjes branden wel op de NT. 

straks eens kijken waar ik deze melding kan doen en niet de 29ste pas een KPN monteur in huis heb die dit ook gaat concluderen.

 


@BZwijnenburg Zou naar die gravers toelopen en even vragen of ze een kabel hebben geraakt en zorgen dat ze een melding maken, anders word het volgend jaar voordat er wat aan gebeurd, zal vandaag inpakken en wegwezen zijn voor de meesten bedrijven.


@BZwijnenburg Zou naar die gravers toelopen en even vragen of ze een kabel hebben geraakt en zorgen dat ze een melding maken, anders word het volgend jaar voordat er wat aan gebeurd, zal vandaag inpakken en wegwezen zijn voor de meesten bedrijven.

net er geweest, zijn er nu niet, denk dat de straat rond 1700 weer half dicht ging en toen begon mijn storing. Het is nog niet netje dicht gemaakt dus ze komen snel weer. 

Denk dat dit punt laatste jaar wel 10 keer is opengehaald, elke keer de hele bundel naar boven….


@BZwijnenburg Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten. Volgens deze meting is er inderdaad iets mis met de verbinding naar jouw woning. Hiervoor zullen we een storingsmonteur moeten langs sturen. Zoals je het zelf al had zien aankomen, kan het vanwege de feestdagen drukte pas na de 30e of 31e van december (in de ochtend). Zou je in dit topic z.s.m. willen aangeven welke dag jou het beste uitkomt, voordat deze dagen al vol gepland zijn. Dan plannen wij een afspraak voor je in. 

Ik begrijp dat je niet zonder een internet verbinding wilt zitten. Heb je een KPN mobiel abonnement? Dan kunnen we extra GB's toevoegen aan dat abonnement, zodat je toch gebruik kan maken van internet. We horen graag van je!

 


@Vikash bedankt voor je reactie, graag zo snel mogelijk. we zijn thuis. 

ik heb een mobiel abo van mijn werk dus dat zit wel ok. 

maar graag een storingsmonteur regelen die ook daadwerkelijk wat kan in de grond en niet alleen in de meterkast als dat kan. 

 

 


Bedankt voor jouw bericht. Ik heb een afspraak ingepland op 30 december tussen 08:00 en 10:00 uur. Daarnaast heb ik dit ook doorgezet naar een achterliggende afdeling. Als er nog vragen zijn vanuit deze afdeling, dan nemen zij telefonisch contact met jou op.


Bedankt voor jouw bericht. Ik heb een afspraak ingepland op 30 december tussen 08:00 en 10:00 uur. Daarnaast heb ik dit ook doorgezet naar een achterliggende afdeling. Als er nog vragen zijn vanuit deze afdeling, dan nemen zij telefonisch contact met jou op.

Ik zie dat onze monteur deze storing inmiddels heeft verholpen. De oorzaak was een losse patchkabel in de glasvezel wijkverdeler. 


@Vikash idd de monteur had het snel opgelost! 

Bedankt voor de hulp


@BZwijnenburg Graag gedaan! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden. :blush: