Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds vandaag glasvezel en nu lukt het niet om het glasvezelkastje omhoog te schuiven todat ik een klik hoor.

Hoe lukt dit wel?

Hallo @Lauraffff 

 

Heb je de zwarte plug in het glasvezelmodem verwijderd?
In de instructie staat dat het blauwe klepje dicht moet zitten, als het omhoogschuiven dan niet lukt zet die dan open (naar beneden open klappen) en probeer het dan nog eens.

 

Nog een plaatje erbij:

 


Hallo @Lauraffff als je dit zelf niet lukt, alsnog een installatiemonteur laten komen.

 


Ik heb inderdaad een afspraak voor een installatiemonteur gemaakt.Helaas pas 3 augustus, dan pas een plek vrij.


Hallo @Lauraffff als bestaande klant kun je dan nog gewoon van je bestaande internetverbinding via koper gebruik maken.

Bem je een nieuwe klant die van de overstapservice gebruik heeft gemaakt, dan heb je ook nog internet van je oude provider, die wordt pas afgesloten als bij KPN alles werkt.

Succes.

 


Dankjewel,dit wist ik helemaal niet,dacht zolang geen WiFi.

 


Hoi @Lauraffff en welkom hier op ons forum!

 

Ik heb inderdaad een afspraak voor een installatiemonteur gemaakt.Helaas pas 3 augustus, dan pas een plek vrij.

Balen dat de monteur pas op 3 augustus kan komen, helaas heb ik geen mogelijkheid om deze afspraak naar voren te halen :(

 

Hallo @Lauraffff als bestaande klant kun je dan nog gewoon van je bestaande internetverbinding via koper gebruik maken.

Bem je een nieuwe klant die van de overstapservice gebruik heeft gemaakt, dan heb je ook nog internet van je oude provider, die wordt pas afgesloten als bij KPN alles werkt.

Succes.

 

Klopt helemaal wat @JanD zegt, hopelijk heb je hier iets aan gehad!

 


Ja,nu nog internet via Ziggo.

Heel fijn dat Jan dit heeft gezegd.

Gelukkig nu dus nog internet en begrijp dat de afspraak niet eerder kan.


Ja,nu nog internet via Ziggo.

Heel fijn dat Jan dit heeft gezegd.

Gelukkig nu dus nog internet en begrijp dat de afspraak niet eerder kan.

Fijn om te lezen dat je tot die tijd gebruik kunt blijven maken van je Ziggo aansluiting @Lauraffff :)

Ik ga er vanuit dat alles op 3 augustus helemaal goed gaat komen maar mochten we vanaf hier toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten!


Met veel enthousiasme begonnen om het kpn pakket aan te sluiten. Nu  lukt het niet om het glasvezelkastje omhoog te schuiven tot ik een klik hoor. Zwarte dopje verwijderd en al jullie tips al geprobeerd, nog meer tips?


Zorg dat het blauwe klepje dicht zit en bij het omhoog schuiven zacht de NT iets van de muur af trekken bij het omhoog schuiven.

Let op gebruik daarbij niet teveel kracht moet alleen net een klein gleufje komen tussen de grondplaat waar het vierkante doosje op vast zit geklikt


Geprobeerd, ook niet gelukt. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.


Geprobeerd, ook niet gelukt. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Bellen met 0800-0402 en een monteur vragen, of zelf te regelen via KPN.com/monteur. Soms zit het glasvezel niet helemaal lekker in de FTU en dan kan je het blijven proberen maar zonder succes.


Met veel enthousiasme begonnen om het kpn pakket aan te sluiten. Nu  lukt het niet om het glasvezelkastje omhoog te schuiven tot ik een klik hoor. Zwarte dopje verwijderd en al jullie tips al geprobeerd, nog meer tips?

Hoi @MLMR, heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice? Zo ja, wat is hier precies uitgekomen?


Inmiddels contact gehad, was niet zelf op te lossen en er komt morgen een monteur. 


Inmiddels contact gehad, was niet zelf op te lossen en er komt morgen een monteur. 

Goed om te lezen @MLMR en bedankt ook voor het laten weten. Je mag er van uitgaan dat de monteur dit morgen voor je weet te fixen!