Skip to main content

Het kastje voor het glasvezel signaal is  iets meer dan 2 weken stuk gegaan, gelukkig stond op maandag al een monteur voor de deur om dit kastje te vervangen. Helaas lukte het niet om het nieuwe glasvezel kastje te activeren, dus moest dit handmatig gedaan worden door de KPN Backoffice alleen lukt dit dus niet vanaf afstand. 

Er moest een onderaannemer aan te pas komen om het probleem te verhelpen, alleen kon dit wel minimaal 5 werkdagen gaan duren. Na een paar dagen geduldig afwachten weer eens gebeld, waar ik in dit gesprek hoor dat die ochtend net de opdracht is uitgezet bij KPN Netwerkbeheer. Waarom dan die wachttijd vraag ik mij af.

KPN Netwerkbeheer is gisteren al geweest, heb hier dus maar 2 dagen op hoeven wachten. Lijn is doorgemeten en werkt perfect, alleen moet de backoffice de lijn en glasvezel kast nog wel registreren.

Dat is tot op heden nog niet gedaan……

Heel irritant dat je zelf iedere keer moet bellen voor een statusupdate, anders hoor je helemaal niets….

Communicatie is echt heel slecht!

 

Oh ja, als laatste….

2 Noodpakketten ontvangen, waarvan de 1ste geen internetsignaal meer heeft en de 2de geen wifi signaal. Allebei waardeloos dus.

Wel factuur ontvangen van 61 euro!

Hi @Bertschaap1973! Dat kan niet de bedoeling zijn. Is er op dit moment wel een verwachte einddatum? 

Wat betreft de noodpakketten, daar gaat iets niet goed. Per klant met storing is er namelijk 1 pakket beschikbaar. Wanneer een tweede wordt gestuurd ter vervanging wordt de eerste automatisch stopgezet. Dus dat is waarom het eerste pakket het niet meer zal doen.