Skip to main content

Hallo zijn inmiddels alweer een maand verder en nog geen glasvezel twee keer monteur geweest kregen het niet voor elkaar 😢 bleek dat onze glasvezel kabel een breuk had maar toen kwam van Gelder kijkt er naar niks mis mee dus nu zit ik weer te wachten tot er een monteur komt al een week ons eigen abbo bij de vorige leverancier loopt af per 29 okt graag hoor ik wanneer er een monteur kan komen ?

Hey @Pat 25, welkom op het forum! Ik begrijp dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, maar dat er nog problemen zijn met de glasvezelkabel waardoor er geen signaal is en dit abonnement nog niet van start heeft kunnen gaan. Zou je jouw  forumprofiel willen invullen met je gegevens? Reageer hier als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens even kijken wat er aan de hand is, en hoe het zit met die monteur.


Gedaan


Dank je, Pat. Ik zie dat de order inderdaad nog openstaat. De laatste monteur die ik zie staan van ons uit is een die gepland was voor 29 september. Is die ook geweest? 

De collega die je vanmiddag hebt gesproken heeft een melding gemaakt voor de back office levering. Zij hebben dit in beheer. Hij heeft verzocht om contact met je op te nemen met een update wat er aan de hand is, en om een nieuwe monteur te plannen. Dit zal, gezien ik op dit moment nog geen verdere notities zie, volgende week worden.


Ik zie dat er op de 21e weer een monteur is geweest, Pat. En voor zover ik kan zien zou alles nu in orde moeten zijn. Klopt dat?