Skip to main content

Hallo, ik wil graag mijn modem aansluiten op het glasvezelnetwerk in de nieuwbouw. Helaas brandt de LED voor glas niet. In mijn KPN account is alles ok. alles geactiveerd. Wat moet ik nu doen? (sorry, maak voor de eerste keer verbinding met internet)
 

Dankjewell

 

@De Tobias Het lijkt of u nog geen signaal heeft. Kunt u de NT ( zwart kastje) eens 2 minuten van de stroom halen en dan weer aansluiten. Brandt het lampje glas dan nog niet, is er geen verbinding met de centrale.


Helaas werkt het nog steeds niet. Wat kan ik anders doen?


@De Tobias Ik was er al bang voor 😏 Wat zegt de status op Welkom | KPN Netwerk als u daar uw postcode en huisnummer in geeft ? Als je op dit moment al een KPN abonnement hebt, dan kun je ook je forumprofiel invullen. ( de gegevens zijn alleen voor een moderator in te zien)  Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan zal een van de moderators je verder helpen. 


Status is glasvezel beschikbaar 


@De Tobias Ok. De moderator zal het vanaf hier verder op moeten pikken. Kan even duren voor die gaat reageren. Succes ! 


Status is glasvezel beschikbaar 

@De Tobias , "Glasvezel beschikbaar" op de site wil nog niet zeggen dat de lijn functioneel is. Als je wel glasvezel aangevraagd hebt zal KPN waarschijnlijk nog niet alle stappen afgerond hebben.

Heb je al contact gezocht met 0800 0402 ? (gratis). Hier kan men je alles vertellen over de status van je aansluiting en ook (lijn)metingen doen.


Hi @De Tobias! Welkom op het forum. Vervelend dat de verbinding het niet doet.

In dit geval is het verstandig zo snel mogelijk een monteur te sturen. De verbinding had al klaar moeten zijn namelijk. Om deze in te plannen kan je het best 0800-0402 bellen. Dan kan gelijk een goed tijdstip overlegd worden. 

Als je er met de klantenservice niet uitkomt, laat je het dan hier weten? Dan plan ik voor je in. Geef daarbij ook aan of bepaalde tijdstippen zijn waarop het niet goed uitkomt.