Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zou graag dat iemand van KPN bij ons thuis de glasvezel kabel komt aansluiten, deze ligt sinds een week voor ons huis en kan geinstaleerd worden,

mvg Daisy

Dat de kabel voor de deur ligt wil nog niet zeggen dat de andere kant van de kabel ook al klaar us. Dat kan soms nog weken duren.  Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd...


Hallo @DaisyvB87, leuk dat je op glasvezel over wilt!

Dat de kabel voor de deur ligt wil nog niet zeggen dat de andere kant van de kabel ook al klaar us. Dat kan soms nog weken duren.  Wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd...

Als aanvulling hierop: Als KPN Netwerk zegt dat glasvezel gereed is, dan kan je telefonisch contact met KPN opnemen om jouw abonnement om te zetten naar glasvezel. Je kunt ons bereiken op 0800 0402.

Maar voordat dit kan, moet KPN Netwerk dus wel klaar zijn. Zo moet KPN Netwerk het glasvezel ook nog aansluiten in jouw woning. Ze zullen hiervoor een afspraak met jou inplannen.