Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel, maar geen verbinding

  • May 13, 2020
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

koppijn
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

in wolvega  glasvezel in woning maar ontvang geen signaal wat is de reden

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @koppijn, welkom! Dat is uitermate vervelend! Heb je de Experia Box en het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @koppijn, welkom! Dat is uitermate vervelend! Heb je de Experia Box en het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 15, 2020

Hallo @koppijn Ik zie dat je niet hebt gereageerd. Speelt het probleem nog steeds of is alles inmiddels in orde? 


koppijn
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2020

Goedemorgen Bart,  we hebben via oxxio een glasvezelaansluiting aangevraagd en die zou op 28 april j.l. aangesloten worden, helaas geeft kpn geen bericht og melding door dat die geactiveerd wordt. kastje e.d. zijn al aangesloten maar dus geen signaal.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @koppijn, wat jammer om te lezen! Als je de aanvraag via Oxxio hebt lopen, kunnen wij (KPN klantenservice) helaas geen gegevens inzien. We kunnen je er dan ook niet bij helpen, ben ik bang :-(. Je kunt wel eens contact opnemen met KPN NetwerkNL. Zij dragen zorg voor de oplevering van glasvezel. Oxxio staat als het goed is ook met hen in contact. Hopelijk is het snel opgelost!