Skip to main content

Ik ben sinds drie weken verhuist 

Bij het betrekken blijkt de glasvezel gebroken heeft 20 cm geen mantel 

Wacht nu al drie weken op reactie 

Gisteren onbeschoft behandeld door een callcentermedewerker van kpn 

Kpn heeft de kabelaansluiting afgesloten 

Krijg geen reacties alleen communiceren via app of mail

Met als antwoord ‘we doen ons best u vraag binnen drie weken te behandelen   

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Is Ziggo beschikbaar? 


Kpn bellen heeft niet zoveel zin in dit geval.  U moet zijn bij kpnnetwerk.  Zij zijn de eigenaar van het glasvezelnetwerk.  Kpn waar dit forum van is levert alleen het signaal.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.  Vanwege de vakantietijd en krapte op de arbeidsmarkt zijn de wachttijden erg lang. Er kunnen ook kosten berekend worden als de schade aan de kabel is ontstaan door de bewoner of de vorige bewoner. 


Heb een contract met Solcon 

Als ik een grote speler was dan was dit wellicht allang opgelost 

Ik werk deels van uit huis dit kost mij elke week een flink bedrag 

Idd KPN moet dit repareren 


Heb een contract met Solcon 

Dan heeft u niets te zoeken op dit forum. Dit forum is alleen voor klanten van KPN zelf.

Dit moet echt via Solcon opgelost worden. Misschien kunt u bellen naar KPN Netwerk. Maar die zullen u ook wel doorsturen naar Solcon. Solcon moet de opdracht voor reparatie aan KPN Netwerk geven.


Bedankt voor u vriendelijke reactie 

Kpn is netbeheerder en is verantwoordelijk voor de glasvezel 

Bovendien ben ik op ander wijze klant bij kpn

Maar goed ik zal verdwijnen 

 


KPN bestaat uit verschillende onderdelen. Dit forum is van KPN provider. U bent geen klant van KPN provider. 


HoI @fred60 .  We willen je niet wegjagen hoor. Maar als jij een abonnement bij solcon hebt en er zijn issues met jouw verbinding dan is solcon jouw ingang.

Als bij hun de order al wel geleverd is of loopt en het gaat dan mis kunnen zij een ticket aanmaken voor KPNNetwerk. 

Als er nog helemaal geen aansluiting is, kun je het beste contact zoeken met KPNNetwerk zelf.

 

https://www.solcon.nl/particulier/klantenservice/

 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/