Skip to main content

Bij mij moet die na 2 jaar nog na me meterkast worden gelegd!!

 

Wilde overstappen na kpn tv en internet maar heb er weinig vertrouwen in

Dag @Joyce Hagenaars wat zegt kpnnetwerk over de status van jouw adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul je postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd. 


Ja dat het kan, ligt ook  voor me huis al 2 jaar zo leuk oranje kabeltje.

Maar veder afwerken dag het in me meterkast komt is blijkbaar te veel moeite 


Zover ik weet wordt dat tegenwoordig pas gedaan als er een abonnement aktief wordt. Heb je al internet van kpn? Maar wat zegt die site nou????


Ze zouden al paar keer zijn gekomen maar komen afspraken niet na.

 

Heb geen vertrouwen in kpn ga niet nu eerst abl nemen hun daarna nog niet gelijk aansluiten 


Nou dan wacht je toch gewoon. Je krijgt vanzelf weer bericht want in 2027 moet de aanleg klaar zijn. En zo spectaculair is glasvezel nou ook weer niet dan je niet zonder zou kunnen.  Gewoon doorgaan met leven. 


Ja dat het kan, ligt ook  voor me huis al 2 jaar zo leuk oranje kabeltje.

Maar veder afwerken dag het in me meterkast komt is blijkbaar te veel moeite 

Dit is allemaal nog het domein van KPNNetwerk.  Spreek je de buren wel eens? Zijn er uberhaupt al mensen aangesloten? Je kunt het beste navraag doen bij KPNNetwerk zelf. 

https://www.kpnnetwerk.nl/


Ja bij buren  wel alleen 1 ook nog niet maar die willen niet 


Nou dan wacht je toch gewoon. Je krijgt vanzelf weer bericht want in 2027 moet de aanleg klaar zijn. 

Dat is niet waar natuurlijk. In 2027 zal zeker niet iedereen glasvezel hebben. Volgens mij het streven om 80 % aangesloten te hebben op glasvezel.