Skip to main content
Vraag

Glasvezel moet worden geactiveerd

• 20 februari 2025
  • 33 reacties
  • 478 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 7 maart 2025

Hi Gamer. Op het aansluiten van het netwerk bij jou hebben wij als provider geen invloed, we kunnen het enkel aankaarten maar het is afwachten tot de aannemer klaar is. Nu verwacht ik dat een patch snel is geregeld, mits er nog ruimte is in die centrale. 

Hoe is dit vandaag afgelopen met de monteur? 

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi Alex ik heb 5 maart laatst monteur gehad en hij zei alleen dat ik kruising heb en dat ik paar dagen moet wachten verder heb ik niets gehoord als ik nt kasje aanzet knippert  groen connection lamp geen internet

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 14 maart 2025

Hi nog steeds geen verbinding het nt kasje connection knippert groen bijna 2 weken wacht ik . Aannemer laat ook niks van ze horen hoe lang moet ik nog wachten ze moeten alleen centraal controleren en mijn kabel juiste plek inprikken Ik weet niet of dit zo moeilijk is of te veel tijd kost

• Helper
  • 35 reacties
  • 14 maart 2025

Ja, soms is het best frustrerend wat het kan zijn. En als ik zo een aantal topics lees, dan gaat de communicatie tussen de aannemer en KPN (Netwerk) nog wel eens mis. Bij mijn ouders ook. Zoals het er nu naar uit zie, is het puur een administratieve handeling die tot nu toe de boel tegenhoudt… Daar kan je weinig tegen doen, maar maakt het wel frustrerend, wetende dat het fysiek allemaal in orde is. 

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ik heb net klantenservice gebeld en ze zeggen dat het moet gelassen. Dat doen ze toch voordat bewoners aansluiting krijgen zo ver ik het weet . En bij open Dutch Fiber deden ze 2 week voor dat ze huis aansluiten waarom is bij glaspoort allemaal traag voor een ze weten niet wat ze doen eerst je eigen netwerk klaar hebben daarna vrij geven aan klant dat ze abonnement kunnen nemen en als ik geen dsl verbinding had en glasvezel abonnement aangevraagd dan had ik geen internet en weken of een maand zonder internet Moeten we wachten op hun plezier? Ik begrijp niet wat voor incompetentie dit is.

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi het is  2 weken voorbij en nog geen telefoontje of een bericht van aannemer  nt kasje connection knippert groen 

• Helper
  • 35 reacties
  • 17 maart 2025

Weet je wie de aannemer is ? In mijn geval met mijn ouders, lag het ook (deels ?) aan hun zijde. Kijk, dat KPN / XS4ALL 0 communicatie deed, en alles ‘leek’ klaar te zijn voor de 7e, neem ik ze wel kwalijk. Want het leek pas, dat ze in gang schoten nadat ik een week van tevoren belde, van ‘hoe staat het ermee’  dat ze ineens met een blokkade kwamen aanzetten…. Maar goed, lijkt erop dat in dit geval de aannemer het ‘niet had afgemeld’  ofzo… stond op Code 35, en gelukkig staat het nu op code 2, en zit er ‘vooruitgang’ in. Maar ja, als ‘klant’ heb je daar niet zoveel aan, en dat moet eigenlijk onderling opgelost worden.

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi ik wacht al een week van kpn werkers hulp maar geen 1 kpn werks regeerde mij dat is wel jammer maar goed ik heb vandaag klachten ingediend bij glaspoort omdat ze mij moesten bellen dat hebben ze niet gedaan geen bericht niks kpn bellen dat helpt ook niet als aannemer niet reageert daarom heb ik glaspoort een bericht gestuurd hoop dat ze dit keer reageren en dit probleem zo snel mogelijk oplossen 

Reageer