Skip to main content

Hallo iedereen,

Wij zijn verhuisd en willen natuurlijk internet hebben van kpn, echter missen wij een cassette waarop de glasvezel naar UTP (rood) kan converteren. Kunnen wij een passend cassette voor krijgen of hebben jullie een advies?? Vorig bewoner heeft geen gebruik gemaakt van glasvezel. 

 

Hallo kpn,

 

wij willen graag onze verhuizing doorgeven, alleen jullie website geeft een foutmelding. Ligt het aan ons of jullie en kunnen wij anders de verhuizing doorgeven?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Welkom op het forum @Simon99! Bedankt voor de duidelijke uitleg en foto's!

In dit geval is het beter even te bellen naar 0800-0402. Dan kan een medewerker gelijk met je meekijken of we het kastje kunnen sturen of dat een monteur nodig is. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Geef daarbij ook je klantnummer. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik met je mee. 

Wel is zoals gezegd de beller altijd sneller. 

 

Edit: ik heb je topics samengevoegd. Hetzelfde advies geldt voor beide onderwerpen. 


Welkom op het forum @Simon99! Bedankt voor de duidelijke uitleg en foto's!

In dit geval is het beter even te bellen naar 0800-0402. Dan kan een medewerker gelijk met je meekijken of we het kastje kunnen sturen of dat een monteur nodig is. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Geef daarbij ook je klantnummer. En laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik met je mee. 

Wel is zoals gezegd de beller altijd sneller. 

 

Edit: ik heb je topics samengevoegd. Hetzelfde advies geldt voor beide onderwerpen. 

Hoi Bram,

het profiel is ingevuld.  Horen graag van je.

 


@Simon99 ik heb voor je gekeken. Uit je eerste bericht maakte ik op dat er al een verhuizing voor je in de systemen stond. Dit is dus nog niet zo. 

Ik heb geen reden gevonden waarom je de foutmelding krijgt. Wel krijg ik dezelfde melding. De kans is groot dat er in het achterliggende systeem iets tijdelijk niet werkt. 

Dat betekent helaas dat ik je hier niet direct kan helpen. Omdat je meerdere producten hebt is het belangrijk dat een medewerker telefonisch even meekijkt bij het plannen van de verhuizing. 

Ik heb ondertussen navraag gedaan om https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm weer werkend te krijgen. Meestal duurt dit soort storingen niet zo lang. Als je liever hierop wilt wachten dan te bellen is de kans groot dat het morgen wel weer lukt. 

 


Afgehandeld! Nogmaals bedankt