Skip to main content

Ik ben vanaf januari al bezig om klant te worden bij KPN, en hun glasvezel netwerk. Na talloze belletjes en mails is er vanuit KPN netwerk nog steeds geen monteur langs geweest om ons glasvezel netwerk kastje (wat al in de meterkast is aangesloten) op het electriciteits netwerk aan te sluiten. Hoe kan het zijn, dat dit al 4-5 maanden duurt? Elke keer wordt onze '’ticket'’ geëscaleerd waarop nooit antwoord komt. Heeft iemand hier daar ook een ervaring mee of ben ik helaas de enige die telkens maar niet geholpen wordt? Als ik het klantennummer bel wordt ik structureel niet geholpen en telkens afgedaan met dat de ticket is geëscaleerd… Na 4-5 maanden ben ik het escaleren beu en ben ik bijna zover om toch bij Ziggo te blijven. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Hallo @Luke Broeders kun je eens een foto plaatsen van je huidige glasvezelaansluiting?

 


@JanD 

 


Heb je al een abonnement afgesloten bij KPN, zo ja dan moet een moderator er eens induiken en het lek bovenhalen waarom dit niet wil vlotten.

Heb je geen abonnement afgesloten dan kan men escaleren wat men wil, er komt alleen een (O)NT op als er een instalatie monteur langs komt om jou aan te sluiten.

In geval 1, laat je gegevens achter in je forum profiel zodat er snel gehandelt kan worden.

 


Hallo @Luke Broeders de foto toont slechts een aansluitpunt voor glasvezel, daar moet nog een modem op aangesloten worden door KPN en dat modem heeft stroom nodig, maar de stroomadapter wordt er dan bij geleverd.

 


Hi @Luke Broeders! Dat duurt inderdaad wel heel erg lang. Ik wil graag voor je kijken hoe we een abonnement op glasvezel voor je mogelijk gaan maken.

Wil je om die reden je forumprofiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Dan ga ik er gelijk voor je achteraan. 


@Luke Broeders ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Daarom ga ik er vanuit dat je via de klantenservice een antwoord van ons hebt gekregen. Is dat toch niet zo laat het dan hier weten. Dan help ik je verder!Â