Skip to main content

Goedemiddag

Helaas ondervind ik hetzelfde probleem met aansluiten. Bij mij zouden ze morgen komen aansluiten maar de aannemer werkt niet tussen kerst en oud en nieuw !! Hoe is dit mogelijk wel alles in de app afspreken maar niet na komen. Mijn oude Ziggo aansluiting vandaag afgesloten dus geen internet, tv ect 😤 Gelukkig kan ik mijn Ziggo abonnement weer activeren binnen 24 uur. Wat een slechte service van KPN !! Wil hier niet mee doorgaan want KPN blijft in gebreken en wil alles direct opzeggen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Aansluiting glasvezel woonhuis, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg, ik begrijp dan ook goed dat je daar van baalt. Gelukkig ben je nog weer bij Ziggo aangesloten.

Maar nu nog steeds geenaansluiting van ons. Is er wel een nieuwe datum afgesproken of ook niet? 


Hi Bart

Bedankt voor je reactie.

Heb nu een afspraak voor 4 januari maar je begrijpt dat ik dit niet serieus neem. Heb voor de vorige afspraak een vrije dag genomen maar dat doe ik nu niet meer. Zie wel wat er gebeurt op 4 januari. Ik heb ook nog geen modem ect ontvangen wat ik allang zou moeten hebben. Ik heb geen vertrouwen meer in KPN


Ook nog geen installatiepakket dus. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee naar hoe het ervoor staat. 


Heb het ingevuld 


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat KPN Netwerk de aansluiting nog niet heeft afgemeld. De verbinding tussen centrale en jouw woning is dus nog niet gereed voor gebruik. Om deze reden is er dus ook nog geen installatiepakket gestuurd. 

Het is dus nog even wachten op gereedmelding. En zolang dat niet gedaan wordt, niet klaar is, zal de aansluitdatum elke week automatisch opschuiven. 


Het is weer uitgesteld ! De afspraak was 4 januari maar werd 2 januari gebeld dat het niet doorging. Nu staat er bij mijn afspraak dat er contact met mij word opgenomen dus nog steeds geen aansluiting. 


Ik zie het. Ik heb weer melding gemaakt. Collega gaat er naar kijken en neem t contact met je op.Â