Skip to main content

Afgelopen maandag (19 juni) zou ons abonnement eindelijk omgezet worden naar glasvezel. Na maanden wachten aangezien onze aansluiting niet herkend werd in jullie systeem en er een haalbaarheidsonderzoek gestart moest worden.

Vorige week nieuwe tv ontvangers en het glasvezelkastje ontvangen. Maar helaas, afgelopen maandag aangesloten en het werkt dus nog niet! Meerdere malen telefonisch contact gehad en eigenlijk niemand weet hoe of wat, het laatste wat ik kreeg te horen was dat er eigenlijk nog een knop omgezet moest worden maar dat dat nog niet is gebeurd. En wanneer wel? Daar konden ze niks over zeggen. Inmiddels is het alweer vrijdag en nóg werkt het niet!

Waarvoor geven jullie een aansluitdatum terwijl het dan vervolgens niet werkt? Ik begin me behoorlijk te irriteren aan het hele gedoe inmiddels! Je kunt overal zelf achteraan want vanuit jullie zelf hoor je helemaal niks

Hoi @Serena86 . Welkom op het forum.

Dat is een waardeloos begin op deze manier.   Is KPNNetwerk al wel klaar op jouw locatie? Zit er al een afgemonteerde glasvezel unit in jouw woning? Heb je misschien een foto? En welke lampjes branden hier nu op?

 

Kun je teven je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee. 


Ja alles is gewoon goed, vandaar dat haalbaarheidsonderzoek wat we gehad hebben. Heeft maanden geduurd, is uiteindelijk een monteur geweest om het door te meten en te kijken en die concludeerde idd ook dat alles goed was en zou het doorgeven. (De aansluiting zat er ook al jaren) onze buren waren allemaal al tijden actief dus we begrepen al niet dat ons huisnummer het niet deed, maar dat terzijde. Nog geen week later kreeg ik een mail dat het allemaal in orde was en het onderzoek daarmee afgesloten werd. Heb het toen via de checker op internet bekeken en idd, toen gaf ie wél aan dat er op ons adres glasvezel was.

 

Toen heb ik gebeld om mijn aansluiting om te laten zetten naar glasvezel en kreeg ik nieuwe apparatuur en als aansluitdatum 19 juni.

 

Het is inmiddels een week ná afgesproken datum en nog altijd werkt het niet, heb ook nog niks gehoord, zou een bevestiging krijgen op het moment dat ie actief zou zijn. Enkel het power lampje gaat groen branden, de andere 2 blijven uit dus er is nog altijd niks aan gedaan. Als het deze week niet voor elkaar is dan zeg ik de hele boel op en ga ik naar een andere aanbieder. Dat zal ik ze eind van de week ook nog telefonisch melden aangezien ik er vanuit ga dat ik dan wéér aan de telefoon zal moeten hangen omdat het nog niet werkt.

Vind het belachelijk dat ik al maanden bezig moet zijn om mijn glasvezel actief te krijgen!

Welke gegevens moet ik nog aanvullen?


 


Overigens zie ik nu ook dat mijn bestelling ineens verdwenen is in mijn app waardoor ik ook de status niet meer kan inzien. Dus ik heb geen idee wat jullie aan het doen zijn, maar goed is het in elk geval niet 


Hoi @Serena86 . Welkom op het forum.

Dat is een waardeloos begin op deze manier.   Is KPNNetwerk al wel klaar op jouw locatie? Zit er al een afgemonteerde glasvezel unit in jouw woning? Heb je misschien een foto? En welke lampjes branden hier nu op?

 

Kun je teven je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee. 

Kun je me laten weten wat je nog nodig hebt?

Vandaag wederom gebeld, word wéér terug gebeld want het werkt nog niet!


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 

Ja die heb ik gebeld, daar kreeg ik het antwoord dat er nog een knop omgezet moest worden maar dat dat dus nog niet gebeurd is! En hij verwachtte die week maar inmiddels zijn we weer een week verder en doet ie het nog niet!! 


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 

Heb inmiddels ook een officiële klacht ingediend want ben het spuugzat


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 

Heb inmiddels ook een officiële klacht ingediend want ben het spuugzat

Begrijpelijk. Dat nummer met die pincode is je meest direct lijn met de backoffice.  Die zijn het beste op de hoogte. 

Mijn advies is om opnieuw te bellen. 


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 

Heb inmiddels ook een officiële klacht ingediend want ben het spuugzat

Begrijpelijk. Dat nummer met die pincode is je meest direct lijn met de backoffice.  Die zijn het beste op de hoogte. 

Mijn advies is om opnieuw te bellen. 

Heb afgelopen dinsdag al gebeld en zou wéér terug gebeld worden, maar je raad het al, niks meer gehoord


Er is 21-06 een mail naar jou gestuurd. Daarin staat dat onze backoffice contact met jou wil over jouw aansluiting.   In die mail staat een telefoonnummer plus een toegangscode.

Heb jij die al gebeld? 

Heb inmiddels ook een officiële klacht ingediend want ben het spuugzat

Begrijpelijk. Dat nummer met die pincode is je meest direct lijn met de backoffice.  Die zijn het beste op de hoogte. 

Mijn advies is om opnieuw te bellen. 

Wauw!! Nu kreeg ik eergisteren EINDELIJK de sms en mail dat ik kon gaan aansluiten. En idd, alle lampjes groen op het kastje en aansluiten was zo gebeurd maar toen…

Kreeg een half uur naderhand een mail voor een monteurs afspraak op 7 augustus?! Gisteren gebeld en hoe is het toch mogelijk! Er is geen verbinding te zien terwijl we dus nu WEL aangesloten zijn. Alles opnieuw moeten opstarten want meneer was bang dat we eruit gegooid zouden worden, hij zou me nog terug bellen... Het wegvallen van de verbinding en het terug bellen is niet gebeurd! Hoe kan dit toch?!


Dus je diensten werken nu, @Serena86 ?  Ik denk dat je een basis lijn hebt. Als jij nu een wijziging wilt doorvoeren gaat dat niet lukken. 

Je persoonlijke abo is nog niet actief en dat zal de monteur in orde maken. 


Dus je diensten werken nu, @Serena86 ?  Ik denk dat je een basis lijn hebt. Als jij nu een wijziging wilt doorvoeren gaat dat niet lukken. 

Je persoonlijke abo is nog niet actief en dat zal de monteur in orde maken. 

Werken deed het sowieso want had natuurlijk al een abonnement bij jullie maar idd iets toevoegen e.d. gaat niet.

Tis allemaal leuk zo, die monteur staat pas voor over 3 weken gepland, en wie gaat dat betalen? Ik ga niet voor een monteur betalen namelijk...


Je abonnement is 19-7 gereed gemeld, @Serena86 .  Alles is dus nu actief. Heb jij die mails ook gehad?


Je abonnement is 19-7 gereed gemeld, @Serena86 .  Alles is dus nu actief. Heb jij die mails ook gehad?

Yes, het is eindelijk in orde! Ik belde wederom met de klantenservice en deze mevrouw zei me dat ik het modem met een paperclip moest resetten ipv alleen van het stroom afhalen, als de medewerker van vorige week dat even had gemeld dan was het meteen in orde geweest, maar goed...