Skip to main content

Hallo allemaal 

Ik zit met het volgende 

Bij ons in het appartementen gebouw hebben paar jaar geleden glasvezel aangelegd , tot binnen in ons woningen , iedereen 

Nou wil ik glasvezelabbonement nemen , maar krijg telkens te horen dat het niet beschikbaar  is als ik een glasvezelcheck invul

Als ik een ander huisnmr invul van de buren om me heen is het wel beschikbaar , vreemd he 

En bij de KPN krijg ik te te horen dat er haalbaarheidsonderzoek gedaan moet worden 

Er is al glasvezel in mijn woning !!

Heeft iemand hier ervaring mee

Mvg

Dat is bijzonder.  Ben benieuwd wat de netwerkbeheerder zegt. Kijk op kpnnetwerk.nl en vraag daar de status van jouw adres op.


Bij kpn netwerk wordt vermeld dat er een haalbaarheidsonderzoek moet worden aangevraagd 

Terwijl mijn buren naast mij al een glasvezelabbonement bij kpn vrovider hebben 

En bij ligt de glasvezel al binnen in huis 

Ik ben zelfs benaderd door een ict bedrijf die zegt dat die me wel glasvezel abbonement kan aanbieden 

 


Heeft u al gekeken of u een abonnement bij KPN kunt afsluiten op glasvezel ? KPN Glasvezel internet en abonnementen | First Class Internet


Door wie is het aangelegd? In sommige gebieden word een eigen bijdrage gevraagd. Pas als die betaald is word de aansluiting vrijgegeven door KPN Netwerk. Kan het zijn dat da bij u het geval is?


Door wie is het aangelegd? In sommige gebieden word een eigen bijdrage gevraagd. Pas als die betaald is word de aansluiting vrijgegeven door KPN Netwerk. Kan het zijn dat da bij u het geval is?

As het goed is is die eigen bijdrage pas vanaf begin dit jaar ergens, dus als net er al een paar jaar ligt niet. Ik gok dat er administratief gewoon iets niet lekker loopt. Het makkelijkste is toch om voa KPNNetwerk een haalbaarheidsonderzoek te starten en dan aan te geven dat je al een FTU hebt.


Hoi 

Ik heb via de kpn netwerk site al een haalbaarheidsonderzoek aangevraagd 

en bij de opmerking ook aangegeven dat ik al glasvezel van kpn in huis heb 

En dat de buren al een kpn glasvezel abbonement hebben 

Het is volgens mij een administratief iets 


Beste heer, mevrouw,

Wij nemen uw aanvraag voor het aansluiten van het adres: …………….. te ……... niet verder in behandeling.
De reden dat wij uw aanvraag afwijzen is de volgende:

Helaas is het project dat bij u in de buurt plaatsvindt in een afrondende fase en waardoor het op dit ogenblik niet mogelijk is een haalbaarheidsonderzoek voor u uit te voeren.
Wij willen u verzoeken om over (3) maanden een nieuw onderzoek aan te vragen.


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

KPN NetwerkNL
afdeling Haalbaarheidsstudies


Zeer vreemd zeker dat haalbaarheidsonderzoek de vezel ligt er al, wat voor nut en zin heeft een haalbaarheidsonderzoek dan? Dat doet of eigenlijk deed KPN netwerk toch voor ze met de uitrol begonnen.

Klinkt alsof de administratie een zooitje is.


Beste heer, mevrouw,

Wij nemen uw aanvraag voor het aansluiten van het adres: …………….. te ……... niet verder in behandeling.
De reden dat wij uw aanvraag afwijzen is de volgende:

Helaas is het project dat bij u in de buurt plaatsvindt in een afrondende fase en waardoor het op dit ogenblik niet mogelijk is een haalbaarheidsonderzoek voor u uit te voeren.
Wij willen u verzoeken om over (3) maanden een nieuw onderzoek aan te vragen.


Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

KPN NetwerkNL
afdeling Haalbaarheidsstudies

Heb je al gebeld met KPNNetwerk? Ze zijn te bereiken op 088-0063744