Skip to main content

Hallo Sanne,

2 weken terug is bij mij het kastje geplaatst en ik krijg ook de eerste dreigmail dat jullie me gaan loskoppelen van het koper. De monteur die buiten alle kabels aan het aansluiten is gaf 2 weken terug aan dat hij pas deze week tijd heeft om deze centraalkast aan te sluiten.  Toch maar even geprobeerd en geen verbinding.    Ben er nu achter dat ik dan alleen kan bellen met minimaal een kwartier wachttijd maar mijn buren hebben allemaal hetzelfde probleem. Kan toch niet zo zijn dat ja als klant maar binnen de KPN met verschillende afdelingen moet gaan bellen.

Wat dat betreft respect voor Harald zijn geduld.  KPN zou op zijn minst een bloemetje kunnen sturen.  Aan 10 maal excuus heb je niet zoveel

Sanne.  Je hebt ook mijn gegevens / mail adres.   Kan jij iemand laten nakijken wat het probleem is en wanneer het netwerk in de straat daadwerkelijk is aangesloten.  Of wil je dat ik en allen buren in de straat eerst een monteur laten komen om het te constateren
Ik wil tenslotte graag een bevestiging dat ik dit bericht heb achtergelaten.

mvg

leo

 

Hi @Strav, welkom hier. 

Omdat Sanne vakantie heeft neem ik het voor haar over. 

Ik kan in ieder geval aangeven dat wij niet koper zomaar afsluiten, dit zal echt gebeuren pas op het moment dat glasvezel is aangesloten. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik kan namelijk niet in de postvak van Sanne kijken. 
 


Hallo. Alex,

 

gegevens ingevuld + mijn mob. Nr 

ik hoor je graag

mvg 


Hallo Alex,

 

heb hem zojuist aangesloten. Jullie monteur in het veld is klaar. Het werkt 👍


Hallo Alex,

 

heb hem zojuist aangesloten. Jullie monteur in het veld is klaar. Het werkt 👍

Wat fijn om te lezen Strav, het viel uiteindelijk gelukkig mee. 😉