Skip to main content

Zoals de titel al beschrijft.

 

Wij hebben een internet (glasvezel) + tv abonnement afgesloten. Omdat we in eerste instantie vanuit een andere provider kwamen zaten we met een opzeggingstermijn.

 

Omdat er tijdens die bestelling wat verkeerd is gegaan (verkeerde huidige provider aangegeven (dit was budget ipv ziggo)) is deze geannuleerd en hebben wij opnieuw een bestelling moeten plaatsen.

 

Na de bestelling op internet kregen we de volgende dag al de apparatuur geleverd. Alles gelijk aangesloten alleen tot onze schrik blijkt dat het pas per 19 juli geactiveerd kan worden?

Tijdens het bellen met de servicedesk en afdeling sales werd er gezegd dat we een aantal dagen moesten wachten zodat de geannuleerde bestelling uit het systeem zou zijn.

 

Nu zijn we ruim een week verder, de dubbele bestelling staat nog steeds in het account, we hebben nog steeds geen verbinding terwijl dit gewoon mogelijk zou moeten zijn en als ik bel met de servicdesk dan komen ze er ook niet uit en werd er weer verwezen naar de geannuleerde bestelling die uit het systeem moet zijn.

 

Op dit moment ben ik wachten meer dan zat, ik heb de apparatuur, ik heb geen vorige provider en dus geen opzegtermijn.

 

Waarom kan de verbinding niet gewoon opgeleverd worden? En waarom kunnen ze als ik bel de geannuleerde bestelling niet uit het systeem halen? Blijkbaar werkt het geautomatiseerde script niet want het staat er dus nog steeds.

Kan hier iemand ons helpen?

Hoi @Roosje1234, welkom hier. 

Ik snap heel goed dat je graag internet wilt. Alleen dit laat nog even op zich wachten begrijp ik omdat de annulering nog uit het systeem moet. Wij zijn nu een paar dagen verder. Is de annulering er al uit? 

Zo niet, wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien, hoor ik van je als je dat hebt gedaan, dan duik ik er eens in. 


Hoi Bart,

 

Dankje voor je reactie.

 

We zijn inmiddels al 2 weken verder sinds het moment van aangeven van annuleren bestelling.

Helaas staat de annulering er nog steeds als ik kijk op status bestelling internet&tv met dit account.

Het lijkt er op dat zowel de nieuwe als oude bestelling nog in het systeem staat. 

 

Ik heb mijn profiel verder aangevuld met gegevens, mocht er nog meer nodig zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!


Zoals ik het nu zie is de oude bestelling goed geannuleerd. Ik zie alleen de nieuwe bestelling. Deze is 19-06 ingelegd en wordt 19-07 actief. Nu heb ik gekeken of ik deze naar voren kan halen, maar dat is helaas niet mogelijk. Als de verbinding actief is, dan krijg je daar een sms over van ons. Hoe graag ik ook wil, meer kan ik er niet van maken. 


Wat is de reden dan dat de annulering pas na 2 weken uit het systeem gehaald kan worden?

 

En wat is de reden dat het nu niet actief kan zijn? In principe is het alleen nog maar administratie?

 

Nog weer 2 weken wachten. Top.


Beide order staan los van elkaar. Het gaat om de nieuwe order. Dat kan tot 4 weken duren voor die actief wordt. Die heeft als datum 19-7 meegekregen. Eerder wordt het signaal niet opgeleverd. Ik kan zoals eerder al aangegeven deze niet naar voren halen. Ik begrijp dat het heel vervelend is dat je nog zo lang moet wachten, maar ik kan er niet meer van maken.