Skip to main content

Hoi wij zijn net overgestapt na kpn met overstap service.

Zal de situatie even uitleggen. 
wij zijn 2 jaar geleden in getrokken in ons nieuwbouw huis. Met een andere provider zonder glasvezel

nu hebben wij gewoon een aansluiting dit was ook bekend bij kpn

 

nu kwam de buurman met de tip dat ze 2 jaar 

Geleden de glas vezel in de straat kapot hebben getrokken

. hij een tijd zonder internet gezeten heeft.

nu zie ik bij ons inderdaad geen draad uit de oranje  pijp komen. Even vergeleken met iemand die ook nog geen  glasvezel heeft in de straat. En daar komt wel een draad  uit . 
weet iemand waar ik dit moet melden .   Voor dat ik direct een monteur op de stoep heb staan die er niks mee kan en we weken zonder tv en internet zitten. Of kan deze man dit ook oplossen

 

groetjes benny

Ik zou zeggen: gewoon een abonnement afsluiten bij KPN. Niet gebruiken maken van de overstapservice ofzo. En je huidige provider pas opzeggen als KPN het doet.

En er zal mogenlijk een monteur langskomen die hetzelfde constateert wat u zelf ook al weet. Maar daar is weinig aan te doen. KPN werkt volgens vaste protocollen en daar is niet altijd zo makkelijk van af te wijken.

Wat is je huidige provider? Ziggo?


Wij zijn al overgestapt met overstap service omdat ze zijden dat er os op gezegd werd als kpn het werkend had dus me geen zorgen. Zou hoefde te makenZ al maak ik me nu we een beetje zorgen als je snapt wat ik bedoeld . 
 

Zal er morgen nog eens een telefoontje aan wagen


Ja vanaf ziggo


Hallo @Bennyhoog23, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen begint te maken over jouw overstap naar KPN, omdat je glasvezelkabel ziet. Het kan zijn dat glasvezel al wel in de straat ligt, maar nog niet is doorgetrokken tot in jouw woning. De installatiemonteur zal dit controleren en indien nodig de juiste vervolgstappen zetten. Tevens zullen wij ervoor zorgen dat je niet zonder diensten komt te zitten. Hier is de overstapservice immers voor bedoeld. Mocht het nou toch mis gaan, trek dan gerust opnieuw aan te bel.