Skip to main content

Nou dat gaat wat worden als ik dat zo hier lees. Bij mij precies het zelfde. Monteur vandaag geweest alles gecontroleerd zowel binnen als buiten. Maar ergens moet iets geactiveerd worden wat maar niet wilt lukken. Hopelijk hebben ze geleerd van de eerdere fouten. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom op ons forum, @Johnnyp, goed dat je ons hebt gevonden! Balen dat de installatie van glasvezel niet in één keer is gelukt. :slight_frown:  Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik misschien nog iets voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Als het goed is kun je nu de gegevens inzien. 
het duurt nu al meer als een week om glasvezel te krijgen. Pon lampje blijft knipperen. Monteur gaf aan dat het geactiveerd moest worden heeft gegevens doorgebeld en iets laten opstellen. Maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen succes. 


Bedankt! Ik zie dat de monteur de installatie van glasvezel inderdaad niet heeft kunnen afronden. Hij heeft het probleem gemeld bij onze Back Office. Het probleem is inmiddels doorgezet naar onze netwerkbeheerder. Deze hebben een doorlooptijd van vijf werkdagen. Gezien de melding op vrijdagmiddag is gemaakt en maandag een feestdag was, verwacht ik op z'n vroegst vrijdag een reactie. Vooralsnog moet ik dus nog een beroep op jouw geduld doen.


Contact gehad met kpn vandaag nog steeds geen internet. Ik moest zelf maar kpn netwerk bellen. Kon netwerk gebeld er is niks bij ons bekend er is volgens ons geen storing. U moet bij kpn zijn. Wat moet ik in nu nog doen om internet te krijgen. Dit is echt niet te geloven gewoon. En mijn geduld is nu toch echt wel op.


Jeetje, het is niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik zie dat er een ticket is aangemaakt voor KPN NetwerkNL, maar dat hier na vijf werkdagen nog niets mee gedaan is. Ik heb daarom intern navraag laten doen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het je weten.


Hoi @Johnnyp, ik zie dat er inmiddels een afspraak is gemaakt voor de 9e. Wat we hier verder zien is dat KPN Netwerk NL de wijkcentrale heeft nagekeken. Het probleem zit hem echter niet in de wijkcentrale, maar ergens tussen wijkcentrale en de aansluiting in je huis. De monteur die nu de 9e komt zal dit verder nakijken. Met een beetje geluk kan hij het dan ook gelijk fixen. Mocht dit niet zo zijn, dan kan hij de juiste partij aansturen om dit verder op te lossen. 


Och, wees maar geduldig, als de monteur het heeft gemeld, krijg je zijn bon in kopie. Zo nu weet je waar het aan ligt en  nu maar afwachten of er wat van komt. Ondertussen even kijken of het niet een beetje dom is om vanaf de allereerste kennismaking met internet, nu zo'n dertig jaren, trouw te blijven aan KPN. Als je zo oud bent als ik, heb je kans dat je traagheid parallel loopt aan die van KPN, dan gaat misschien je laatste email de eerste over glasvezel zijn. Een happy end!


Hoi @Johnnyp, hier ben ik weer. Ik zie dat de monteur gisteren is geweest en het helaas niet gelijk heeft kunnen oplossen. Hij heeft nu een verdere technische melding hiervoor aangemaakt zodat dit alsnog opgelost kan worden. Deze melding wordt binnen 5 werkdagen opgepakt. Er wordt dan verder contact met je opgenomen als er nieuwe informatie is, of als er nog weer iemand bij jou thuis moet zijn. Verder houd ik het vanaf deze kant in de gaten. 


Prima, met zijn tweeën op wacht, dan ontsnapt er geen enkel probleem! Enne… De DSL werkt nog, dus ik zit niet zonder internet. Gr. JacquesP


Vandaag is de monteur geweest en wat ik natuurlijk al wist monteur ja hier kan ik helemaal niks aan doen. Er is ligtnetwerk naar u woning maar geen data. Dit was monteur 3. KPN gebeld dat mijn geduld na 9 weken nu wel op is. Na ongeveer 20min aan de telefoon is de oplossing we gaan intern een mail versturen omdat ons systeem blijft vertellen dat er een monteur moet komen. Daar zit dus heel de fout systeem er is niemand die op dit probleem echt word gezet om het op te lossen. Je krijg mensen aan de lijn die aangeven dit is mijn eerste keer dus ik heb even geen idee wat ik nu moet doen ik ga rond bellen naar mijn collega,s 

als je 9 weken nodig hebt om alleen maar een verbinding tot stand te brengen en dat als bedrijf zo groot als kpn dan heb je echt geen flauw idee wat je doet. 
 

en waar kan je het als klant mee doen sorry voor het ongemak u moet nog even geduld hebben. 
 

zelfs de monteurs die langskomen staan ruzie te maken met de klantenservice waar hij naar toe bellen met frustratie. Zij geven zelfs aan dat dit probleem elke dag voordoet en ze steeds naar problemen gestuurd worden waar zij niks aan kunnen doen. 2 van de 3 monteurs heeft dit ook gewoon gezegd. Dus is er misschien iemand op dit forum die enige idee heeft en verstand heeft om dit probleem wel op te lossen of iemand weet binnen kpn die hier aub met spoed naar wilt kijken en mij niet wil afschepen met een intern mailtje waar je geen idee van heeft hoe lang dit nog kan duren. En anders stuur mij aub een retour doos. 


@Johnnyp Misschien een vreemde vraag, maar wie belt u als u zegt met KPN te bellen? Ik begrijp dat u bij KPN de provider (waar dit topic van is) in cirkeltjes blijft ronddraaien. Uw glasvezelverbinding is nog niet gefixt, dus moet u contact opnemen met KPN netwerk NL en daar een afspraak maken met een monteur die de verbinding hersteld en/ of repareert. 

Die Backoffice van KPN de provider kan niets zonder oplevering van die glasvezelaansluiting door KPN Netwerk NL. 

 


Vandaag is er een monteur geweest vanuit kpn netwerk. Ik heb contact gehad met kpn netwerk en de normale kpn helpdesk. Ik heb denk ik al zeker 3,5 uur met verschillende afdelingen contact gehad en er is steeds maar 1 oplossing ja ons systeem geeft aan een monteur sturen 🙈 zoals hierboven beschreven. KPN netwerk zegt je moet bij kpn zijn en kpn zegt nee ligt niet aan ons je moet bij kpn netwerk zijn. Om gek van te worden. 


Wij wachten nog steeds op afmelding vanuit KPN NetwerkNL, @Johnnyp :( Ik zie hier dat je maandag gebeld bent door een collega van de back office. Die kon je helaas niet bereiken maar heeft voicemail ingesproken. Heb je die kunnen beluisteren?

Navraag vanuit ons bij KPN Netwerk NL staat uit, hopelijk kunnen we daar morgen wat meer over zeggen.


Ik heb ietsje meer informatie voor je, @Johnnyp. Eerder deze maand gaf ik aan dat er door de monteur die de 9e bij je was een technische melding was aangemaakt. Deze melding is uitgezet om verdere actie te ondernemen. Het heeft heel lang geduurd voor we daar terugkoppeling op kregen. Vanmorgen is daarom opnieuw vanuit onze back office navraag gedaan. Het blijkt dat de melding per abuis is gesloten in plaats van te zijn doorgezet naar KPN NetwerkNL. Dat is nu hersteld, dus de boel wordt alsnog opgepakt. Ik heb gevraagd hoe lang dit nu nog gaat duren. Daar kom ik zo snel mogelijk bij je op terug. 


Ik ben benieuwd want kpn heeft sinds vandaag mijn internet bij ziggo afgemeld en natuurlijk heb ik nog steeds geen internet, nog steeds een knipperende pon lampje. Ik heb. Dus nu letterlijk helemaal niks meer. Je word nu echt een beetje moedeloos en dit is behoorlijk frustrerend. Vandaag al weer 3x aan de lijn gehangen en wat is het verhaal komt goed meneer heb nog even geduld. 


Oei, dat zou normaal gesproken ook niet moeten gebeuren, @Johnnyp. In ieder geval niet totdat wij hier daadwerkelijk klaar mee waren. De back office heeft hier naar gekeken (en als het goed is je vrijdag ook nog een voicemail ingesproken). Naar verwachting hebben we hier morgen meer informatie over. Dus ik moet je toch vragen om dat in even af te wachten. Ik kom er morgen bij je op terug. 

 

Wat diensten betreft, heb jij (of wellicht een medebewoner) ook een mobiel abonnement bij KPN? Want in dat geval kunnen we die voorzien van extra data zodat mobiele apparaten als hotspot gebruikt kunnen worden. De snelste manier om dat te regelen is wel om even te bellen (0800-0402). 


Sinds vandaag is het eindelijk opgelost en hebben weer internet.


Oh, dat is goed om te horen, @Johnnyp! Ik zie hier ook terugkoppeling vanuit de back office dat het probleem in de wijkcentrale verholpen is. Jammer dat het wat langer duurde dan gepland :(