Skip to main content

Goedendag,

Enkele weken geleden zijn er mannen geweest om de glasvezelkabel vanaf de straat naar binnen te trekken. 

Hun intentie was om een gat (thv coax en de KPN telefoonaansluiting  die in de muur zit) door de vloer en laminaat te boren om daar de kabel uit door te trekken.

Echter omdat wij vloerverwarming hebben mogen hun dat niet doen. Begrijp ik, maar er werd mij verteld dat KPN contact met mij op zal nemen over hoe nu verder. Helaas tot op heden nog niets mogen vernemen van KPN en ook na een melding bij KPN Netwerk te hebben gedaan nog steeds geen reactie.

Verder hebben wij de vraag waarom KPN niet de huidige telefoonaansluiting die al in de muur zit gebruikt.

In mijn ogen kan deze kabel er gewoon uit, want hij word toch niet gebruikt (heb nu alles via Ziggo).

En dan via deze buis de glasvezelkabel doortrekken. 

 

De bereikbaarheid van KPN laat toch wel te wensen over en hoop dat door dit bericht wellicht enige actie of reactie komt.

 

Met vriendelijke groet,

Pascal

 

Hi @Pascal S en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt over de aanleg van glasvezel, en jammer dat je nog niet weet hoe het nu verder verloopt. Glasvezel wordt aangelegd door KPN Netwerk. Daar zit ook KPN in de naam, maar deze partij gaat specifiek over de aanleg van glasvezel. Hier op het forum spreek je met KPN de provider, wat glasvezelaanleg betreft heb ik bijzonder weinig opties. Je hebt al een melding bij KPN Netwerk gedaan, dus je kunt die nog verder afwachten als de doorlooptijd nog niet verlopen is. Mocht die dat wel zijn, dan kun je altijd zelf nog contact met hen opnemen. Onderaan hun contactpagina kun je alle opties vinden, hopelijk heb je nu dan wel snel duidelijkheid. 🙂