Skip to main content

steeds vaker valt mijn glasvezel modem uit, dus alle lichtjes gaan uit. Dit kan betekenen dat de adapter niet goed meer functioneerd of dat het probleem in de glasvezel (NT) modem zit.

Hoe kan ik dit oplossen.

Hallo @Johnzweden ,

 

Vervelend zeg dat dit gebeurt!!

 

Laten we samen kijken naar de beste oplossing.

 

Zou je me een foto of het type glasvezel kastje kunnen doorgeven? En

Zitten alle stekkers goed in de ingangen?

 

Tevens wil ik je wel op attanderen dat als het kastje kapot is dat hij door een monteur moet vervangen worden. Dus controleer goed of alle stekkertjes goed erin zitten en er geen breuken in de kabels zitten.

 

Als je een duidelijker antwoord wilt kan je ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker via hier


Goedemorgen @Johnzweden en welkom op het KPN Forum. Spelen de problemen nog steeds? Ik wil daar anders graag even naar kijken voor je. Zou je dan jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt?


Ik heb geen bericht meer gehad Joh. Ik heb de verbinding doorgemeten en ik meet de afgelopen vijf dagen geen verbrekingen meer. Is de verbinding nu stabiel?


Hoi Remco,

 

Sorry dat ik niet meer heb gereageerd. hij is niet meer uitgevallen. Maar heb probleem lag ook niet aan de verbinding maar aan de voeding of voeding aansluiting van de glasvezel modum. Ik zelf even een andere voeding gekocht. mocht hij weer uitvallen probeer ik de andere voeding dan weet ik gelijk of deze aan de adapter ligt of de glasvezel modem.

Wat ik nu wel een probleem mee heb is de tv ontvanger. als ik de tv aanzet moet ik deze sinds kort handmatig op HDMI zetten. En met regelmaat start de tv ontvanger zomaar eens opnieuw op. Dus zoals je ook ziet als de spanning er af is geweest.


@Johnzweden Excuses voor de rijkelijk late reactie. Door omstandigheden was ik even uit de roulatie waardoor ik nu pas dit topic onder ogen krijg 😞 . Heb je het probleem met de ontvanger nog weten te verhelpen?


Hallo Remco,

van ochtend is de voeding weer uitgevallen, heb er nu een andere voeding op aangesloten en hij werkt weer. Echter deze andere voeding past niet goed dus het stekker valt er makkelijk uit. Dus bij deze wil graag weten hoe ik aan een andere voeding kom voor deze glasvezel modem.


Hoi @Johnzweden. Wat goed dat je nog een andere voeding had liggen. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om een losse adapter toe te sturen. Alleen onze monteurs hebben deze stroomadapter in hun bus liggen. Ik zou je daarom willen vragen om met een mobiel nummer te bellen met onze gratis klantenservice (0800 0402). Zij kunnen dan een afspraak inplannen met één van onze monteurs.Â