Skip to main content

İk heb nieuw glasvezelinternet van KPN voor mijn huis gekocht. Er is een internetdoos in mijn huis geïnstalleerd. Maar KPN heeft mij geen internetomzetter gestuurd van het model GENEXIS Genexis Element TK01-P2110-EU-1. Is er hier iets wat ik niet weet? Moeten wij dit zelf regelen? Of moet ik de installatie uitvoeren zonder dit apparaat? Ik zou het op prijs stellen als u kunt antwoorden.

Deze omzetkastjes heten bij KPN NT’s of network terminals. Zeer waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar deze meegenomen. Dit is niet de bedoeling want KPN denkt dan dat hij er nog hangt voor de volgende klant. Het beste is morgen even bellen met KPN op 0800-0402 en aangeven dat u deze mist. Dan kan KPN een nieuwe opsturen.


Deze omzetkastjes heten bij KPN NT’s of network terminals. Zeer waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar deze meegenomen. Dit is niet de bedoeling want KPN denkt dan dat hij er nog hangt voor de volgende klant. Het beste is morgen even bellen met KPN op 0800-0402 en aangeven dat u deze mist. Dan kan KPN een nieuwe opsturen.

 

In dit huis is voor het eerst kabel aangelegd. De internetbox werd voor het eerst nieuw gebouwd. Er is geen mogelijkheid om het vooraf in te nemen. KPN had dit moeten zien en dienovereenkomstig moeten versturen. 


Kan gebeuren, als u vandaag belt heeft u hem morgen in huis.


@Fazilbalta Heb je jouw installatie pakket al ontvangen? Misschien zit de media converter in, anders bel klantenservice, ze stuurt jou of het apparaat of een monteur.


Deze omzetkastjes heten bij KPN NT’s of network terminals. Zeer waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar deze meegenomen. Dit is niet de bedoeling want KPN denkt dan dat hij er nog hangt voor de volgende klant. Het beste is morgen even bellen met KPN op 0800-0402 en aangeven dat u deze mist. Dan kan KPN een nieuwe opsturen.

In dit huis is voor het eerst kabel aangelegd. De internetbox werd voor het eerst nieuw gebouwd. Er is geen mogelijkheid om het vooraf in te nemen. KPN had dit moeten zien en dienovereenkomstig moeten versturen. 

 

Ik denk dat het probleem opgelost zal worden door een agent die morgen ons huis komt bezoeken.  Bedankt. Het beste wat je kunt doen is de klantenservice bellen en praten. 


Reageer