Skip to main content

Volgens KPN glasvezel beschikbaar op 7/12/2021 , jammer dat er geen NTU kastje geplaats is  , het welbekende probleem van niet duidelijk communiceren naar de klant toe.

0800 0402 gebeld met als antwoord dat we terug gebeld gaan worden door KPN netwerk , zal mij benieuwen hoe snel ze terug bellen.

Vanmiddag na 52 minuten in de wacht de verbinding met KPN  netwerk maar verbroken , nu al spijt van de overstap.

Hallo @Cristha , kun je eens een foto plaatsen van de huidige situatie.

Als je via www.kpnnetwerk.nl je postcode ingeeft zie je een status van je verbinding, wat zie je daar staan?

 


Hallo Jan , glasvezel netwerk is nu beschikbaar zegt de site.

 


Hallo Jan , glasvezel netwerk is nu beschikbaar zegt de site.

 

Als het goed is hoeft KPN Netwerk hier niks meer te doen. En zal een monteur van de provider KPN je aansluiten op het glas. Heb je een nieuwe aanvraag gedaan of waar loop je nu op vast?


Hallo @Cristha , je kunt bij KPN, de provider, via de telefoon, 0800 0402, of de chat een ‘migratieverzoek van koper naar glas’ doen, dan wordt e.e.a. in gang gezet en wordt er een monteur voor je ingepland.

Succes.

CC: @Ik_Hussel 


-


Ik begrijp er niks meer van , helpdesk zegt kpn netwerk moet NTU kastje plaatsen , we hebben overstap service van Ziggo naar KPN .

Ik  zou niet weten wat ik nog moet aanvragen.


Ik begrijp er niks meer van , helpdesk zegt kpn netwerk moet NTU kastje plaatsen , we hebben overstap service van Ziggo naar KPN .

Ik  zou niet weten wat ik nog moet aanvragen.

Niks, een monteur van kpn zal uw pakket komen installeren. Heeft u al een monteurs afspraak?


Nee . we hebben nog geen afspraak helaas.


Hallo @Cristha jammer dat je bij het begin van je topic niet aangegeven hebt dat je een nieuwe klant bent van KPN en overstapt van Ziggo, dan was mijn antwoord heel anders geweest, want binnen deze context klopt mijn antwoord niet.

CC: @Ik_Hussel 


Sorry Jan . dat had ik inderdaad even moeten melden , toch bedankt voor je reacties.


Hi @Cristha! Zoals @Ik_Hussel al aangaf kan de monteur met verder alleen het installatiepakket gewoon de verbinding opleveren. Wel gaf je eerder aan dat de verbinding beschikbaar zou zijn vanaf 7 december. Als dit betekent dat vanaf dat moment de installatie kan plaatsvinden en je hebt geen monteursafspraak wil ik aanraden die zo snel mogelijk in te plannen. De snelste manier is door nog een laatste keer te bellen met 0800-0402. Ik kan het eventueel ook voor je doen als je je profiel invult en het daarna hier laat weten. Verder hoef je je geen zorgen als je de overstapservice hebt gebruikt. Dan moet de Ziggo verbinding namelijk blijven werken tot het moment dat onze Experiabox succesvol geïnstalleerd is. 


Hallo Bram , na anderhalf uur aan de telefoon en drie verschillende nummers gebeld te hebben nog geen steek wijzer.Wederom het antwoord er is een ticket aangemaakt en afwachten , schandalig zoals je van het kastje naar de muur word gestuurd.

Dus nog steeds geen monteurs afspraak.


Bram , profiel is aangepast.


Hi @Cristha! Ik heb het voor je doorgezet. In dit geval, omdat er eerdere meldingen waren dat het glasvezelkastje nog niet klaar zou zijn, kijken ze er voor het inplannen achter de schermen nog een keer naar. Ik heb hierbij aangegeven dat je via een foto hier hebt laten zien dat er gewoon een glasvezelaansluitpunt achter de muur zat. Doordat ze er naar kijken gaat het zo zijn dat je waarschijnlijk niet meer vandaag, maar na het weekend gebeld gaat worden. Omdat je op dit moment nog gewoon alle diensten van Ziggo hebt en deze blijven werken tot wij aansluiten kom je niet zonder diensten te zitten. Ik blijf je via dit topic op de hoogte houden en als er iets is dan kan je dat altijd hier laten weten. 


Bram , zeer veel dank voor je hulp tot zover , uiteraard hou ik dit forum op de hoogte wat betreft de stand van zaken.


Vandaag heeft de monteur tot volle tevredenheid de boel aangesloten , nogmaals dank aan Bram  voor de snelle oplossing.


Heel blij om dat te horen dat alles werkt @Cristha! Ik zal het topic voor je sluiten. :relaxed: