Skip to main content

Hallo,

waarom is er nog geen glasvezel beschikbaar in Oldenzaal? Ik heb hier wel een glasvezel aansluiting namelijk. 

Eerst vraag u waarom er nog geen glasvezel is, en dan zegt u is dat het er al is. Wat is het nu?


In Oldenzaal heeft Cogas de woningen voorzien van glasvezel (uitgezonderd een aantal nieuwbouwprojecten waar ook KPN glasvezel zit).

KPN levert niet via Cogas netwerk. Men kan niet tot overeenstemming komen over de kosten en voorwaarden voor het gebruik.


Wordt het niet eens tijd dat jullie zorgen dat daar wel overeenstemming over komt?


Wordt het niet eens tijd dat jullie zorgen dat daar wel overeenstemming over komt?

Daarvoor moeten beide partijen tot elkaar komen. En dat lijkt kennelijk niet te lukken.


Zoek eens contact met Delta Fiber dan. Die zijn nu hoofd aandeelhouder omdat Cogas alles heeft verkocht. Het word tijd dat er meer keuze komt in Oldenzaal. Te triest voor woorden dat we hier alleen Caiway of Delta kunnen kiezen op glasvezel. Zoveel meer aanbieders in Nederland 


Ik zit met hetzelfde probleem. De aansluiting zit al vele jaren in mijn woning maar blijkbaar is het nog steeds niet mogelijk. Ook bij KPN is niet te vinden wanneer wel. Misschien is overstappen naar Delta of Caiway nog de moeite waard. Dit duurt al zo lang.
Al die versnippering van de eigenaren van de infrastructuur werkt de keuzevrijheid consument alleen maar tegen.


Ik zit met hetzelfde probleem. De aansluiting zit al vele jaren in mijn woning maar blijkbaar is het nog steeds niet mogelijk. Ook bij KPN is niet te vinden wanneer wel. Misschien is overstappen naar Delta of Caiway nog de moeite waard. Dit duurt al zo lang.
Al die versnippering van de eigenaren van de infrastructuur werkt de keuzevrijheid consument alleen maar tegen.

Hallo @PeterGL kijk eens via www.kpnnetwerk.nl via je postcode/huisnummer of op jouw adres (binnenkort) glasvezel van KPN leverbaar is. Zo niet en je hebt al wel een Delta-aansluiting in de meterkast zitten, overstappen naar Delta.

 


Ik zit met hetzelfde probleem. De aansluiting zit al vele jaren in mijn woning maar blijkbaar is het nog steeds niet mogelijk. Ook bij KPN is niet te vinden wanneer wel. Misschien is overstappen naar Delta of Caiway nog de moeite waard. Dit duurt al zo lang.
Al die versnippering van de eigenaren van de infrastructuur werkt de keuzevrijheid consument alleen maar tegen.

Hallo @PeterGL kijk eens via www.kpnnetwerk.nl via je postcode/huisnummer of op jouw adres (binnenkort) glasvezel van KPN leverbaar is. Zo niet en je hebt al wel een Delta-aansluiting in de meterkast zitten, overstappen naar Delta.

 

Die moeite kan hij zich besparen. Oldenzaal staat niet op de KPN Netwerk planning voor de nabije toekomst. Er is nog niets veranderd sinds de start van dit topic 1 jaar geleden. 


Je moet bij de gemeente zijn!  Zij zijn aandeelhouder van conga’s en hadden er geen belang bij! Conga’s zou hierdoor minder winst maken. Sinds vorig jaar is het netwerk verkocht aan delta! Ook nu hebben ze geen afspraken gemaakt over openstelling aan andere aanbieders. Het beste is een klacht in te dienen bij de ACM. Zij doen alleen met de klacht iets als meerdere mensen een klacht indienen vernam ik telefonisch van hen. Die van mij ligt er al, hopelijk volgen meerdere


Je moet bij de gemeente zijn!  Zij zijn aandeelhouder van conga’s en hadden er geen belang bij! Conga’s zou hierdoor minder winst maken. Sinds vorig jaar is het netwerk verkocht aan delta! Ook nu hebben ze geen afspraken gemaakt over openstelling aan andere aanbieders. Het beste is een klacht in te dienen bij de ACM. Zij doen alleen met de klacht iets als meerdere mensen een klacht indienen vernam ik telefonisch van hen. Die van mij ligt er al, hopelijk volgen meerdere

Heeft echt nul zin.. Delta is niet verplicht het netwerk open te stellen en ook als dat wel zo zou zijn: KPN is niet verplicht om het netwerk te gebruiken als ze dat niet willen of de prijzen te hoog vinden. De ACM heeft hier geen rol in. Daar is Delta nog te klein voor.