Skip to main content

Hoi. Sinds 6 april heb ik glasvezel internet van jullie. Krijg ik vanavond ineens  geautomatiseerde mail met daarin:

Bevestiging annulering, we hebben de omzetting van uw abonnement naar glasvezel geannuleerd. 

Het rare is: ik heb geen annulering gedaan en ik zit ineens nu zonder internet. Ik heb na 30 min bellen, en in de wacht staan, naar de klantenservice opgehangen. 

Ik wil m'n internet terug! 

Groet Iris 

 

Hallo @Iris802401 , bellen met 0800 0402 werkt toch echt het snelste, als steekwoord ingeven geen internet]

 


Goedemorgen @Iris802401, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik zie in je dossier dat je hierover ook net een aantal collega's gesproken hebt en zij een ticket voor de technische dienst aangemaakt hebben.
Zij nemen hierover nog contact met jou op!


Hoooi ja klopt. Had ik inmiddels gedaan. Hopelijk wordt 't snel opgelost 😊🙏


Hoooi

Er werd me meegedeeld dat het tot 3werkdagen kan duren voor er eenoplssing is.  

Het ponlampje van het glasvezelkastje knippert.  Op m'n modem  Expedia v10staat internet op rood. Services op oranje en de andere op groen. Er wordt gezegd dat ik via koperdraad internet heb..... Nee... Al sinds 6 april niet. Sinds dien glasvezel. Wel heel raar dat jullie een annulering doorsturen van glasvezel...... Ik heb echt internet nodig. Dit duurt veel te lang! 


Hoooi

Er werd me meegedeeld dat het tot 3werkdagen kan duren voor er eenoplssing is.  

Het ponlampje van het glasvezelkastje knippert.  Op m'n modem  Expedia v10staat internet op rood. Services op oranje en de andere op groen. Er wordt gezegd dat ik via koperdraad internet heb..... Nee... Al sinds 6 april niet. Sinds dien glasvezel. Wel heel raar dat jullie een annulering doorsturen van glasvezel...... Ik heb echt internet nodig. Dit duurt veel te lang! 

@Iris802401 Heeft u de verbinding via de koperdraad al getest ? Onder het motto; niet geschoten is altijd mis :grin:


Goedemorgen @Iris802401, ik zie dat mijn collega's het ticket gistermiddag om iets voor 5 hebben opgepakt.
Houd er wel rekening mee dat zij vanaf een afgeschermd of 088 nummer zullen bellen!


OK dank je wel voor dit laten weten, ik dacht al dat dit een fishing bericht was.  Ik ben bereikbaar van 930 tot 1300 en na 1500.

 

Groetjes Iris 


Monteur komt morgen langs. Ik ben benieuwd 😏

 


Ah top! Bedankt voor de update!