Skip to main content

Kan iemand mij vertellen welk bedrijf glasvezel op de Geitenkamp in Arnhem heeft aangelegd? Ik zit al meer dan een jaar met een gapend gat met een glasvezel kabel erin naast mijn voordeur en ik zou graag zien dat dat bedrijf eea.  eindelijk in orde maakt.

KPN NetwerkNL is verantwoordelijk voor de aanleg en het beheer van het netwerk voor internet, televisie en telefonie in Nederland. Op dit moment vernieuwen ze het netwerk in Arnhem Velperweg en omgeving d.w.z. in de wijken Alteveer/ Cranevelt, Monnikenhuizen, Geitenkamp en Arnhemse Allee door glasvezel aan te leggen.

Door de continue groei van mogelijkheden, stellen we steeds hogere eisen aan de internetverbinding. Glasvezel biedt de snelheid, betrouwbaarheid en capaciteit die Nederland in de toekomst nodig heeft. Om iedereen toegang te geven tot dit netwerk is KPN NetwerkNL in Nederland bezig om het netwerk te vernieuwen.

De werkzaamheden in uw buurt
Op dit moment is KPN NetwerkNL druk met de voorbereidende werkzaamheden in Arnhem Alteveer/ Cranevelt en Monnikenhuizen. Wanneer de aanleg van start gaat in uw buurt, ontvangt u een brief met een persoonlijke toestemmingscode. Om de glasvezelkabel vanaf de straat bij u naar binnen te brengen, zijn er werkzaamheden nodig in en rondom uw woning. Daarvoor heeft KPN NetwerkNL toestemming nodig. U kunt met uw persoonlijke toestemmingscode, toestemming geven op kpnnetwerk.nl/toestemming. Nadat u toestemming hebt gegeven, komen de glasvezelvoorbereiders van KPN NetwerkNL bij u langs om gezamenlijk de beste plaats van het glasvezelaansluitpunt in uw woning te bepalen. 
De graafwerkzaamheden in het hele gebied starten in de loop van eind maart tot en gaan door tot en met november. De werkzaamheden worden wijk voor wijk ingepland.

Bron: Glasvezel in Arnhem Velperweg en omgeving - Wordpress (geitenkampnet.nl)


KPN legt de kabels niet zelf, dat laten ze doen door onderaannemers en de onderaannemer die hier de kabels heeft gelegd moet ik hebben.


Hallo @Cap Tooth Less , hier maak je een denkfout, als klant heb je met www.kpnnetwerk.nl te maken om je klacht te uiten en niets met onderaannemers.

www.kpnnetwerk.nl is verantwoordelijk voor de aanleg van de infrastructuur.