Skip to main content

Ik ben bijzonder ontstemd dat de planning voor glasvezel aanleg in de Vruchtenbuurt Den Haag niet serieus wordt opgepakt. Bij het afsluiten van mijn abonnement in 2020 werden termijnen van enkele maanden genoemd. Die werden niet nagekomen. Bij navraag kwam onder meer als antwoord, dat KPN daar zelf niet over gaat. Dat kan niet kloppen natuurlijk. KPN gaat zelf over zijn onderaannemers.

Kijk ik op dit forum dan is de aanleg van glasvezel in de Vruchtenbuurt door KPN al vele jaren een thema in dit forum. Geen idee waarom hier door KPN zo gemakkelijk mee wordt omgegaan.

Iemand wel een idee?

U bent hier bij de provider KPN. Die weet niets over aanleg van glasvezel.  Daarvoor moet u bij de netwerkbeheerder zijn. Kijk op www kpnnetwerk.nl 


Met alle respect voor KPN (want ik vind het een mooi bedrijf), komt jouw reactie er op neer, dat de afdeling Beloftes bij problemen naar de afdeling Uitstel verwijst. Jouw reactie is precies dezelfde als van de klantenservice van KPN. In plaats daarvan had de provider (!) KPN mij bij het afsluiten van mijn contract moeten vertellen, dat mijn wijk nog jaren ADSL houdt. Dan had ik nu niet het gevoel gehad wat betreft de aanleg van glasvezel in de Vruchtenbuurt in Den Haag voor het lapje te zijn gehouden.

Ik weet niet waar jij werkt, maar in mijn werkzame leven kon ik geen klanten vasthouden door ze bij problemen naar een andere afdeling te verwijzen.


Je gaat ook niet bij de Etos vragen wanneer AH de cola weer levert die jij lekker vind. Allemaal Ahold. Zo moet je dit ook zien. Misschien is er al een ander bedrijf bezig met de aanleg?