Wij hebbben sinds half september onze woning (nieuwbouw) betrokken en had vanaf mijn oude huis mijn oude provider meegenomen (Ziggo) sinds dat we hier wonen problemen met internet, tv etc en de oplossingsgerichtheid was ver te zoeken behalve het kan liggen aan je bekabeling tot reset het modem… dit was ik afgelopen maandag zo zat dat ik per direct alles opgezegd heb. Heb KPN gebeld ipv online zelf regelen (dan had ik een monteur gehad waarschijnlijk) en daar werd me verteld dat ik per 12-10 aangesloten kon zijn en alles het weer deed. Een paar daagjes zonder internet en tv overleven we ook wel. Nu blijkt dat na aansluiten van de KPN spullen het lampje van Glas niet brandt op het kastje en dat er dus geen actieve verbinding is. Ik heb heel de dag zitten wachten tot het misschien geactiveerd zou worden maar dat blijkt niet zo te werken. Klantenservice gebeld, hopend op een oplossing en die kwam, echter niet hetgeen dat ik hoopte. Er moet een monteur langs komen om dit te repareren blijkbaar, echter kan dit pas over 14 dagen!! Dat betekent dat ik 2 weken zonder aansluiting zit en dus niet thuis kan werken, mijn kids niet kunnen gamen en online schoolwerk kunnen doen en er geen radio en tv is. Ik snap dat dit niet a la minute opgelost kan worden maar 2 weken vindt ik wel erg bizar!
het aansluitpunt is gemaakt door monteurs van KPN netwerk, het betreft een nieuwbouwwoning dus dit lijkt me garantie, kan er dan aub gezorgd worden dat ik per omgaande een monteur voor de deur heb die het aansluitpunt goed maakt of zet! Het modem installeren en mijn tv aansluiten heb ik echt geen monteur voor nodig en dit is absoluut niet wat ik had verwacht toen ik de overstap maakte naar kpn.