Skip to main content

Goedenmiddag, 

 

Zojuist heeft de monteur glasvezel aangesloten. Ik heb echter een vraag over de snelheid. 

 

Ik heb heb volgende abonnement een jaar geleden afgesloten:

Hussel Internet 100mbit 

Snelheid 100/10

Kosten 47,50

 

Ik haalde voorheen met speedtests ongeveer 80/30. Nu haal ik 120/30. M'n upload is dus ongewijzigd. 

Maar naar mijn idee zou ik 100/100 moeten hebben nu. Ik heb de vraag op tweakers gezet en ook daar vind men het vreemd en bevestigd dat ik nu met glas 100/100 zou moeten hebben. Weet iemand hier hoe dit zit? 

 


De monteur heeft een extra kastje in uw meterkast geplaatst? Daarop brand of knippert een groen lampje? Dat kastje heeft ook zijn eigen stekker in het stopcontact zitten?

Of is dit het enige wat u nu in de meterkast heeft?

 


De monteur heeft een extra kastje in uw meterkast geplaatst? Daarop brand of knippert een groen lampje? Dat kastje heeft ook zijn eigen stekker in het stopcontact zitten?

Of is dit het enige wat u nu in de meterkast heeft?

 

 


De monteur heeft een extra kastje in uw meterkast geplaatst? Daarop brand of knippert een groen lampje? Dat kastje heeft ook zijn eigen stekker in het stopcontact zitten?

Of is dit het enige wat u nu in de meterkast heeft?

 

 

Ik heb deze :

 

 


Ok. Dat ziet er goed uit 👍

Dank voor de foto ook 👍

U meet de snelheid op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Gebruikt u een app die u lokaal op uw pc installeert? Lees anders dit topic eens:

https://forum.kpn.com/internet-9/speedtest-waarschuwing-over-kpn-speed-test-en-andere-web-based-speedtests-497814


Even een update na m'n 100/30 "probleem. Heb even gebeld met kpn. Was een fout aan hun kant. Registratie was niet automatisch gegaan. Is toen doorgegeven en nu heb ik wel snellere upload.

Wel gek had eerst via WiFi speedtest 120mb down en 30 up. Nu 90/100 down en 130 up. Lijkt wel of ik iets aan download heb moeten inleveren voor upload. Maar is snel zat nog dus prima. Snelheden zijn waarschijnlijk ook onbetrouwbaar, want op m'n ps4 (bedraad) zie ik na test verbinding: 114 down en 176 up.