Skip to main content

Hallo,

Wij hebben momenteel bij KPN een Alles-in-1 Glasvezel Standaard pakket en overwegen onze verbinding met internet snelheid te upgraden naar 200 MBit/s en daarbij 2 KPN SuperWifi punten (met korting) aan te schaffen.

Mijn pogingen op "MijnKPN" leiden mij steeds naar een site met allerlei Hussel opties waarbij de indruk wordt gewekt dat een heel nieuw abonnement moet worden afgesloten (met afsluitkosten!) en veel, bijvoorbeeld de (vaste) telefoonkosten, onduidelijk is.

Kunt u mij adviseren hoe ik mijn huidige abonnement simpel kan wijzigen waarbij telefonie en televisie ongewijzigd blijven en alleen de internetsnelheid verhoogd wordt, met daarnaast het verkrijgen van 2 Superwifi punten? We zouden dit uiteraard zonder onderbreking geregeld willen zien tegen een gunstig (concurrerend) tarief.

Met vriendelijke groeten,
Louw Buijs

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

SuperWiFi's kunt u hier bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/?pageCount=1&pos=176

In MijnKPN kunt u 1voudig de snelheid verhogen zonder verder iets aan te passen:

Dit kunt in vinden onder "Extra opties wijzigen of toevoegen" en dan voor internet te kiezen.

 


Hussel is inderdaad een nieuwe abonnementsvorm. Maar als bestaande klant hoef je geen aansluitkosten te betalen. Als u aansluitkosten ziet staan, dan bent u op de homepage en niet in MijnKPN. Op de homepage gaat men er vanuit dat je nieuwe klant bent. Dat bent u niet.


Hoi Nick83,

 

Bedankt voor het antwoord!

Mijn "MijnKPN: ziet er anders uit en heeft geen snelheidsopties (maar wel een optie voor die SuperWiFi punten):

 

Hoe kom ik bij die MijnKPN met de goede opties?

 

Vriendelijke groeten,

Louw


Hallo @Heijst en Buijs, welkom op ons forum!

@Nick83 heeft je al de juiste richting opgestuurd, maar helaas zonder succes. Het lijkt erop dat een hogere snelheid met jouw huidige abonnement niet mogelijk is. Dit kijk ik graag voor de zekerheid na in mijn systeem. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek uit.