Skip to main content

Beste  KPN, graag hulp bij het volgende.

Mijn glasvezel doet t niet meer. Waarschijnlijk is de kabel kapot en heeft er een knik in gezeten. 

Welke stappen moet ik nu ondernemen om het te laten maken?

 

Mvg Tomas

Kan je iets specifieker zijn? Heb je eigen modem/router?

 

En waar vermoed je dat de glasvezel kabel gebroken is?


Goedemiddag @Glasvezel kapot en welkom hier op het forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je dit aankaart. Speelt het probleem nog steeds of is er inmiddels een oplossing? Mocht het probleem nog steeds spelen, zou je dan nader toe kunnen lichten welke kabel er precies kapot is en waar een kink in zat? Hoe specifieker je de situatie uit kan leggen, des te sneller kunnen wij werken richting een oplossing. Indien dat nog nodig is natuurlijk. Mocht je nog steeds problemen ervaren dan kijk ik graag eens met je mee. Zou je daarom je forumprofiel in kunnen vullen? Vanuit daar kijk ik graag verder, alvast bedankt!


Hoi @Glasvezel kapot , ik heb niks meer van je vernomen maar ben benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het me dan weten?


Gelukkig is het probleem de volgende dag al verholpen door een monteur!! Erg blij met de service, bedankt!!

 

mvg Tomas


Top, heel goed om te lezen @Glasvezel kapot en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Ik ga het topic sluiten maar mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan!


Reageer