Skip to main content

Goedeavond,

Jaren geleden is hier in hilvarenbeek glasvezel gelegd. Ik heb toendertijd toestemming daarvoor gegeven. Alleen is de aansluiting niet verder gekomen dan de kabel naar mijn woning trekken.ik heb toendertijd heen en weer gemailt cq gebeld voor een afspraak maar telkens liep dat spaak doordat het te laat werd voor de aannemers ,deze moesten savonds nog terug naar rotterdam rijden kreeg ik te horen.Toen zou het doorgestuurd worden naar desbetreffende die na-aansluitingen verzorgde in hilvarenbeek. Daar heb ik dus niks meer van gehoord, maar krijg ook de gegevens niet gevonden zodat ik zelf contact kan opnemen.Dus is mijn vraag kan ik dit zelf dan maar in huis laten leggen of wordt dat een hele dure grap?

Alvast bedankt !

wat zegt de postcode check? Als die aangeeft dat er glasvezel geleverd kan worden is het geen probleem


Geen aansluiting geeft deze aan, klopt ook het draadje steekt buiten uit de stoep in mijn voortuin :sweat_smile:


als er glasvezel in je straat ligt moet je gewoon een aanbieding krijgen. Bij mij lag ie ook in de straat en heb gewoon glasvezel aan kunnen vragen zonder extra kosten. wat zegt kpnnetwerk.nl?


Deze zegt ook dat er geen glasvezel beschikbaar is op mijn adres .de glasvezel is in de straat zelf is al zeker 6 jaar geleden gelegd 


ik zou morgen even bellen met KPN en de situatie uitleggen


ik zou morgen even bellen met KPN en de situatie uitleggen

Zal binnenkort eens contact opnemen met kpn bedankt voor het meedenken :thumbsup_tone1:


Bel dan wel met kpnnetwerk.nl want kpn de provider heeft niets met de aanleg van glasvezel.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Bel dan wel met kpnnetwerk.nl want kpn de provider heeft niets met de aanleg van glasvezel.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

Goede tip, dank je .ik zou gewoon naar kpn gebeld hebben :nerd: