Skip to main content

Ik heb sinds maart Glasvezel. Ik had met koper een 100/10 abbo en dacht bij glasvezel automatisch naar 100/100 te gaan. Hier maakt KPN ook reclame voor toch? Zelfde upload als download.…

Maar met de speedtest uit de Thuisapp van KPN haal ik momenteel 200/30 🙈 Is dat niet raar? Ik heb al een aantal keren gechat met KPN medewerkers maar niemand kan mij echt verder helpen. 

In MijnKpn staat ook nog steeds een abbo van 100/10 en is ook nergens te zien dat ik glasvezel heb. Dat zou administratief nog verwerkt moeten worden en een paar dagen kunnen duren ! Dat zijn inmiddels meer dan 50 dagen. 

Jammergenoeg heeft een probleem met de WiFi me ook nog extra geld gekost. Na het omzetten naar glasvezel werkte de WiFi niet naar behoren en hebben ze een monteur gestuurd. Deze heeft een nieuw modem geïnstalleerd maar ook nog ff m'n 3 WiFi versterkers omgewisseld met 2 SuperWifi punten. Service zou dat zijn , maar op mijn laatste factuur stond wel mooi € 149 voor de SuperWifi....🙄

 

Al met al een hoop gedoe door overgang naar glasvezel. Niet echt gewend van KPN.…

 

MARCEL ☺️

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Welk abonnement heeft u? Misschien heeft u een heel oud abonnement? 


Als een bestaand abonnement omgaat van koper naar glasvezel verandert er niks, alleen het medium (de "drager") wordt intern aangepast. De upload en download van het oude abonnement blijven gewoon gelden. Uiteraard zijn die wel veel makkelijker haalbaar omdat er geen demping meer is bij grotere afstand van de centrale 

Dit kan KPN doen omdat er geen onderscheid is tussen koper en glas in de abonnementen. Daarom zal je ook nooit in MijnKPN gaan zien dat je een glasvezelabonnement hebt. Het bestaat namelijk niet.

Wil je naar een synchrone snelheid, dan moet je die optie aanzetten via MijnKPN tegen een meerprijs.


Wil je naar een synchrone snelheid, dan moet je die optie aanzetten via MijnKPN tegen een meerprijs.

Bij een heel oud abonnement misschien, maar bij Hussel bestaat zoiets toch niet?


Hussel bestaat pas sinds november 2019 dus heel oud hoeft je abonnement dan niet te zijn hoor..

 

Ik heb geen Hussel abonnement dus ik heb in Mijn KPN de optie om te verhogen naar 100/100, 200/200 etc.. (heb een 100/10 abonnement via glas).


Hussel bestaat pas sinds november 2019 dus heel oud hoeft je abonnement dan niet te zijn hoor..

 

Ik heb geen Hussel abonnement dus ik heb in Mijn KPN de optie om te verhogen naar 100/100, 200/200 etc.. (heb een 100/10 abonnement via glas).

Die optie heb ik ook , dus ik denk dat ik het maar zo laat ! Zeker door de SuperWifi punten hoor ik er iig 2 in huis niet meer klagen 😀 Bedankt voor de opheldering.