Skip to main content

MijnĀ  glasvezelverbinding valt regelmatig weg, zoals gisteravond gedurende 2 uur. Netspanning van het kastje afhalen helpt niet; uit zichzelf kwam de verbinding weer terug. Ik wil graag een afspraak met een reparateur om dit probleem (eindelijk) op te lossen, maar via 0800-0402 lukt dat niet (stuurt mij steeds met hetzelfde kluitje in het riet, zeer verveldend!). Kortom, wie lost dit technische probleem op.

Ā 

op de website staat: "Kijk op de Service & Contact pagina of neem contact op met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. ā€ - dit klopt dus niet

Hallo @DenHurĀ 0800 0402 werkt echt wel, even inspreken ā€˜geen internetā€™ dan krijg je iemand aan de telefoon.

Ā 


Dank voor de tip. Ik heb inmiddels contact gehad. Met een melding zoals geen internet, of geen glasvezel werd ik steeds doorgestuurd naar zelfhulp-oplossingen, waarvan ik al wist dat daar het probleem niet zit. Dus om iemand aan de lijn te krijgen kun je blijkbaar beter desnoods verkeerde info over het probleem doorgeven...


als je "storing" zegt zou het goed moeten zijn


Hallo @DenHur, fijn dat er contact is geweest! Ik zie dat er door de technische dienst een e-mail is verzonden voor het geval je nog problemen ervaart met een telefoonnummer en pincode. Mocht je nog problemen ervaren dan kan je daarmee contact opnemen, al hoop ik dat het inmiddels allemaal weer goed werkt.Ā