Skip to main content

Hallo, ik heb je forum gelezen, en heb gemerkt dat velen van jullie al glasvezel hebben aangesloten, en ik heb een vraag, ik kom uit Oekraïne, maar ik woon in het centrum van Beverwijk, Wijckermolenstraat, en ben een professionele speler in de game Fortnite, en ook streamer, maar ik heb geen glasvezel, daarom werkt mijn game niet goed, ik heb een hoge ping, en ook Packet Loss, terwijl ik een snelheid van 200 en 60 heb, de vraag is dat ik wil weten wanneer mijn straat wordt aangesloten op glasvezel, of is het nu mogelijk om op de een of andere manier mijn internetsnelheid te verhogen, als dit het maximum is voor mijn huis, zou ik graag 1gb willen proberen, sorry voor het slechte Nederlands, Ik gebruik alleen een vertaler, dank je

Hi @Vraagje over glasvezel, klik hier om naar de website van KPN Netwerk te gaan, hier kun je je postcode en huisnummer invullen en de glasvezelstatus inzien. Als je nu nog niet op glasvezel zit dan zal je huidige snelheid ook het maximale haalbare zijn voor nu. 


Reageer