Beantwoord
Glasvezel van KPN via het Caiway netwerk
Sinds enige jaren is in Naaldwijk glasvezel aangelegd door de lokale kabelmaatschappij Caiway. Wat ik begrepen heb is dit netwerk inmiddels vrij en kunnen andere providers er ook gebruik van maken. Echter tot op heden biedt KPN nog niet de mogelijkheid om over te stappen naar glasvezel. Kunt u mij vertellen wanneer glasvezel beschikbaar wordt in Naaldwijk
Beste antwoord door Alex van KPN
Hoi Gerard, welkom op ons forum.
Voor nu zal ik je helaas ook moeten teleurstellen. Wij leveren nog niet op het netwerk van Caiway, wij maken voornamelijk gebruik van ons eigen KPN netwerk. Zoals Peter hierboven juist aangeeft. Ik verwacht ook niet dat wij op korte termijn op dat netwerk zullen leveren, jammer genoeg.
Bekijk origineelVoor nu zal ik je helaas ook moeten teleurstellen. Wij leveren nog niet op het netwerk van Caiway, wij maken voornamelijk gebruik van ons eigen KPN netwerk. Zoals Peter hierboven juist aangeeft. Ik verwacht ook niet dat wij op korte termijn op dat netwerk zullen leveren, jammer genoeg.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.