Skip to main content

Ik heb 2 a 3 weken me glasvezel verhoogd en nieuwe router ( fritz) de router had ik binnen 2 dagen maar glasvezel 1Gb heb ik nog steeds niet. paar keer gebeld etc ze gingen een ticket maken maar heb nog steeds niks gehoord , ik weet niet waarom het zoo moeilijk .  Paree b.v & Kpn 

 

 

Mvg Sami

Uw glasvezelaansluiting gaat aangepast worden naar XGS-Pon vandaar het ticket. 

 


Hallo @HansaanZet dat kun je niet weten, @Nasa zit misschien nog wel in het 'oude' glasvezelgebied.

Ik had trouwens ondertussen hemeltje schatrijk kunnen zijn als ik voor iedere keer dat de foto van mijn aansluiting geplaatst wordt €1 had ontvangen, maar misschien doet KPN dat er als bonus bij, bij de eindejaarsuitkering😉

 


@JanD , Dan ben je nog jong van geest, Want een kinderhand is gauw gevuld, als die er namelijk meer dan 25x op staat is het veel.🤔😜😜😜😜😁😁😁😁


Hoi @Nasa! Logisch dat je wilt weten waar je aan toe bent. Heb je inmiddels al wat vernomen over het ticket? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of ik de voortgang van het ticket in kan zien en je een update kan geven. 🙂