Skip to main content
Antwoord

Glasvezel via KPN pas in 2027?

• March 2, 2025
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Glasvezel komt pas in 2027 op ons adres helaas. Een andere aanbieder kan wel leveren. Dan hebben we wat we nu hebben bij KPN voor dezelfde prijs maar ipv 100Mb koper dan wel Glas 400Mb

Wat doet KPN om stel dat ik blijf tegemoet te komen ?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Lex van Seters, welkom op onze community! Wat balen dat je zo lang moet wachten zeg! Ik vrees dat ik er ook niet echt een oplossing voor heb. We hebben hier wel een handig artikel over geschreven:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2025

Kpn gaat helemaal niets doen ​@Lex van Seters . Waarom zouden ze iets doen? Het verschil tussen 100 en 400 ga je bijna niet merken bij normaal klantgebruik. De keus is dus aan jou😉.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 2, 2025

KPN doet niets. Ik zou persoonlijk echt niet weten waarom ze je tegemoet zouden moeten komen. Glasvezel is niet zaligmakend. En daarnaast, je hebt verbinding. Verder is het gewoon een kwestie van afwachten ​@Lex van Seters. 

Fijne zondag! 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@Lex van Seters, welkom op onze community! Wat balen dat je zo lang moet wachten zeg! Ik vrees dat ik er ook niet echt een oplossing voor heb. We hebben hier wel een handig artikel over geschreven:

Â