Skip to main content

Hoi, 

 

Wij hebben toestemming gegeven voor glasvezel. Er is ook reeds iemand geweest die binnen in de meterkast een sticker heeft geplakt voor het kastje, etc.

 

Wij waren vandaag niet thuis, maar er zijn wat werkzaamheden uitgevoerd. Bij ons steekt het draadje op het trottoir vóór de voortuin uit de grond. Bij de buren zit hij bij de voordeur en is er in de tuin dus ook het eea gedaan. Waar zit dit verschil in?

 

Bij andere bewoners van de straat zie ik ze ook voor de voortuin uitsteken. En bij anderen weer bij de voordeur.

 

Hopelijk komt alles goed....? Ik had verwacht hem bij de voordeur aan te treffen. 

Hallo @SJVB, ik vermoed doordat je niet aanwezig bent geweest, dat men gestopt is bij de voortuin. Zonder toestemming zal men niet zomaar het trottoir openen om de kabel naar de woning te trekken. Men zal nog een keer terugkomen om de kabel in de woning aan te leggen. KPN Netwerk doet de aanleg van de glasvezel. Voor meer vragen kun je dan ook bij hen terecht. 


Hoi @Jeroen_dB ,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de werklui in de volgende straat gesproken. Zijn verhaal komt niet overeen. Volgens deze meneer zit er vertraging in de aanvragen en hun werkzaamheden. Er stond bij ons adres dan nog niet goed aangegeven dat we wel glasvezel willen. Vreemd, want van jullie is er al iemand binnen geweest die in de meterkast heeft gekeken en de sticker voor het plaatsen van het kastje opgeplakt.

 

Ik moet de aanvraag opnieuw doen? Hoe?

Als ik met mijn postcode invoer dat ik toestemming wil verlenen krijg ik de melding dat dat al gedaan is.…

 

Hoor graag wat ik verder kan doen. 


Hallo @SJVB www.kpnnetwerk.nl is hier verantwoordelijk voor, daar kun je contact opnemen.

Dit is het forum van KPN, de provider, die kan hier helaas (nog) niets mee.

Succes.