Skip to main content

Onlangs ben ik klant geworden bij KPN met een ingangsdatum van 25 november. Ik maak enkel gebruik van internet en heb daarom geen installatiemonteur aangevraagd, dat leek me onnodig vanwege de '’gemakkelijke'’ aansluiting. Inmiddels heb ik zowel het glasvezelkastje als de modem ontvangen.

D.m.v. de installatiehulp op de website heb ik geprobeerd alles correct aan te sluiten. De power- en ethernetlampjes op het glasvezelkastje branden maar het glasvezellampje blijft uit. Ik heb meerdere keren geprobeerd om de installatie opnieuw te doen, maar helaas zonder resultaat. Wifi-naam wordt gevonden, inloggen kan ook maar verbinding maken doet hij niet vanwege het glasvezel dus. 

Contract is al in gegaan, factuur is ook al betaald. Maar ik kan nog nergens gebruik van maken. 

Wat moet ik doen om het te laten werken? 

Alvast bedankt

Gewoon een monteur laten komen: 0800-0402. 

Gewoon een monteur laten komen: 0800-0402. 

Hoi ​@Taaf020 .  Dat het al is gaan lopen is een beetje merkwaardig. Dan is de gereedmelding waarschijnlijk al even geleden?  

Je kunt idd het beste even bellen een monteur vragen.  Die zijn gratis als je zelf alles geprobeerd hebt. 

Reageer