Skip to main content

Sinds 5-11 werkt de glasvezelverbinding niet meer bij mij. Kastje zegt dat ie het doet maar zowel de Experia als de Fritz!Box krijgt geen verbinding. 

Hebben meer mensen hier last van in Pijnacker?

Ik heb daar niet direct een storing staan. Branden er geen enkele lampjes meer op het glasvezelkastje in de meterkast? Je kan anders ook even bellen met 0800-0402 en dan inspreken dat je een storing ervaart. Dan lopen mijn collega's dat meteen voor je na.  


0800-0402 heb ik sinds gisteren meerdere keren gesproken, eerste werkdag bent u aan de beurt

Beide lampjes op glasvezelpunt branden normaal groen, geen alarm of zo, na stroomloos komen ze beide ook weer normaal terug.

Ik was bang dat het aan de experia lag, daarom maar een fritz!box 7590 aangesloten; PPPoE fout, tijd overschreden.

En een aantal minuten later; DHCPv4 no answer on DISCOVER

 


Ik zie dat er een storingsmelding is aangemaakt en het ticket ligt nu bij onze technische dienst ter beoordeling. Ik kan dit helaas niet verder bespoedigen en we zullen daar dan de uitkomst van moeten afwachten. Heb je ook mobiele nummers van KPN? Dan activeer ik daar een tijdelijke noodbundel ter overbrugging op. 


Nee, geen KPN nummers, maar bedankt voor het aanbod.


@NardT Dan hoop ik dat alles snel hersteld kan worden. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens topic in de toekomst!