Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. 
het lampje “glas” brandt niet, “Power” en “ethernet” branden wel: constant groen.

 

gisteren zijn ze in de straat bezig geweest van KPN.

Hoi @John4-10 . Welkom op het forum.

Is dit nog steeds het geval?  De snelste manier om dit op te (laten) lossen is bellen met 0800 0402.


Hoi @Erwin_ ,

ja het is nog steeds het geval. Morgen komt een monteur. We hebben alwel een paar dagen geen vast internet en tv. We werken nu maar met mijn telefoon als hotspot. Dat is verre van ideaal.

 


@John4-10 . Dat snap ik. Heb je een mobiel abonnement van KPN? Want dan kan ik daar een gratis bundel opzetten. Of is dat al gebeurd? 


@Erwin_ ,

Dankjewel voor het aanbod. Dat is al gedaan. Maar het gaat wel snel met die GB, als je alles via de hotspot moet doen. Virtueel vergaderen, tv kijken, etc.


Mocht je er doorheen raken, geef maar een gil. (ik zit hier niet 24/7  dus kan even duren voordat ik er aan toekom )

Maar als ik het goed lees heb jij hopelijk morgen weer diensten.  


Ik heb vandaag een KPN noodpakket ontvangen met daarin Digitenne ivm storing glasvezel. Nu ontvang ik alleen NPO1, 2 en 3, voor de rest krijg ik foutmelding E016.0. Moet mijn Digitenne nog geactiveerd worden? Heeft 2 uur aangestaan.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


@Erwin_ ,

 

Het werkt nog niet, ze mogen zeker t/m 4 december niet in de grond. Ze zijn met de gasleidingen bezig.

Zou jij mijn data bundel willen verhogen?

We hebben nu wel een KPN noodpakket ontvangen met daarin Digitenne ivm storing glasvezel. Nu ontvang ik alleen NPO1, 2 en 3, voor de rest krijg ik foutmelding E016.0. Moet mijn Digitenne nog geactiveerd worden? Heeft 2 uur aangestaan. We hebben ook al een paar keer de helpdeks gebeld. Volgens de helpdesk is Digitenne al een paar keer geactiveerd en zouden we een sms moeten hebben gekregen. Zowel geen sms en ook geen andere zenders dan NPO 1, 2 en 3. 

Kan jij Digitenne activeren voor ons? De CAS code is “7014-072-951-1”

vast bedankt.

 


@John4-10 : Ik heb wat moeite om je te vinden. Kan het kloppen dat het vaste contract op een andere naam staat?


@Erwin_ 

Het vaste contract staat op APJM van Dal. Hopelijk lukt het nu wel.


Gevonden! Ik heb even via een sluiproute mijn collega's van het noodpakket aangestuurd. Hopelijk fiksen ze jouw digitenne vandaag.

Wat de databundel betreft. Moet die op je mobiel? Of heb je ook een 4g dongel gekregen? 


@Erwin_ 

Dankjewel voor je service.

We hebben een 4g dongle (die zat bij het noodpakket). Welke gegevens heb jij nodig?


@Erwin_

Dankjewel voor je service.

We hebben een 4g dongle (die zat bij het noodpakket). Welke gegevens heb jij nodig?

Ik moest even weten of je die gebruikt. Ik zal die (laten) opwaarderen

Ondertussen zegt mijn collega dat hij jouw digitenne heeft geactiveerd. Kun je dat straks een controleren?

 


Ik heb een verzoek gestuurd voor extra bundel op die dongle. Eindigt jouw contact telefoonnummer op: 901 ?


@Erwin_ ,

Contactnummer eindigt idd op 901.


@John4-10 : werkt digitenne nu naar behoren? 


@Erwin_ 

Ik was net een bericht aan het typen, om je te melden dat Digitenne nu alle zenders heeft. Dankjewel hiervoor.

Het blijft wel behelpen! Het is nu vaak via KPN iTV via de laptop om programma's terug te kijken. Dat gaat dan weer af van de databundel (4g dongle). Digitenne is wel beperkt qua functionaliteit. Maar het is beter dan niets!

 


@Erwin_

Ik was net een bericht aan het typen, om je te melden dat Digitenne nu alle zenders heeft. Dankjewel hiervoor.

Het blijft wel behelpen! Het is nu vaak via KPN iTV via de laptop om programma's terug te kijken. Dat gaat dan weer af van de databundel (4g dongle). Digitenne is wel beperkt qua functionaliteit. Maar het is beter dan niets!

 

Ik weet het. Het is een lapmiddel.  In principe kun je die 4g bundel zo vaak opwaarderen als je wilt. Als het einde weer in zicht is mag je me hier best een seintje geven.  Als ik de opdracht invoer duurt het één werkdag voordat de bundel ververst is (soms ook veel sneller).. Mijn enige advies is dan: Doe het niet vlak voor het weekend want dan heb je kans dat het pas maandag gebeurt ).


Hallo @John4-10 ,

Een moderator gaat een activatiesignaal (laten) versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Erwin_ , zou jij de databundel op de 4g-dongle willen (laten) ophogen? Vast bedankt.


@Noordzee , Digitenne is al door een collega moderator geactiveerd. Bedankt voor je reactie.


@Erwin_  , zou jij de databundel op de 4g-dongle willen (laten) ophogen? Het nummer staat in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen. Vast bedankt.


@John4-10 Zo te zien heeft mijn collega vanmiddag het verzoek namens jou ingediend, @John4-10 .  Waar staat de teller nu op dan? 


@Erwin_  waar kan ik dat zien? Ik zie alleen wat ik verbruikt heb.


Heb je zo'n USB dongeltje gekregen ? Of zo'n mifi apparaatje? Op die laatste zit volgens mij een display. (maar we hebben dat spul hier niet op kantoor, dus ik zit een beetje te gokken)


@Erwin_  wij hebben mifi apparaat en daar zitten we lampjes op maar geen display. Bedankt voor het meedenken. 👍